Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det faktisk mulig å putte tampongen inn på feil plass? føler jeg gjør det nemlig... for det første blir jeg uvel og kvalm etter å ha hatt den inn, og for det andre så blør jeg gjennom etter max en time... er det bare at jeg har sinnsykt store blødninger det? om jeg bruker bind, så bruker jeg lett en seks-sju nattbind per dag...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138258-tampong-p%C3%A5-feil-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mulig å sette den inn på feil plass, men du kan jo sette den skjevt, eller ikke langt nok inn f.eks slik at du føler at den er der. Kanskje det gjør deg kvalm?

Om du har store blødninger blør du fort igjennom en tampong.

Selv liker jeg ikke tamponger og bruker dem ikke. Uansett har jeg også store blødninger så tamponger holder ikke alene og da er jo poenget borte likevel.

jeg har aldrig fått til det med tampong bruk, ble alltid kvalm, og tampongen skle alltid ut igjen. (gud vet hvordan jeg da har satt den inn, men...)

den skle fort ut når jeg trena eller spilte kamper. noe som gjorde vondt. og jeg måtte som regel ha på meg bind samtidig som tampong for det blödde igjennom.men jeg blödde ikke så mye som deg.

så jeg har aldrig fått til det jeg, så jeg holder meg til bind.

Feil plass, hmm... neppe. Du skyver den vel inn bakover og litt nedover slik at den blir liggende i skrå vinkel? Skyv til du kjenner at den ikke kommer lenger.

Høres ut som du har kraftige blødninger, da bruker du nest største eller største str.

Men det er uansett kanskje mer nærliggende å tro at du har en allergisk reaksjon eller lignende?

jeg har aldrig fått til det med tampong bruk, ble alltid kvalm, og tampongen skle alltid ut igjen. (gud vet hvordan jeg da har satt den inn, men...)

den skle fort ut når jeg trena eller spilte kamper. noe som gjorde vondt. og jeg måtte som regel ha på meg bind samtidig som tampong for det blödde igjennom.men jeg blödde ikke så mye som deg.

så jeg har aldrig fått til det jeg, så jeg holder meg til bind.

Har du prøvd Tampax? De har innføringshylse, og mye enklere å få på rett plass.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...