Gjest HeTh Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vanligvis under menstrasjon har jeg masse rødt og litt slimete og småklumpete blod. Det varer i 5 dager, og jeg har ofte veldig vondt i maven. men har i de siste dagene hatt lite, men meget mørkt blod. innimellom er det bittelitt '"vanlig farge" på papiret, men det som kommer ut ellers er brunsvart, og slimete. Dessuten har jeg ikke så vondt i maven som jeg pleier å ha. Hva skyldes dette? Jeg bruker Yasmin 28, brukt det i litt over 1 år nå, og det har fungert bra. Men forrige måned fikk jeg mensen 1 uke før jeg skulle, dette kan være pga en 2 ukers periode med diarè, og siden jeg ikke ville ha mensen med en gang igjen hoppet jeg rett på et nytt brett, og nå denne brune mensen! Den lukter også litt "surere" enn den pleier å gjøre, men egentlig mest i forbindelse med å være på do, og å bytte bind og sånt. Jeg har vel hatt sex på disse 2 mnd, men siden jeg har panikk for å bli gravid, bruker jeg og kjæresten min kondom i tillegg til at jeg går på p-piller(begynte med p-piller for å stabilisere mensen, før jeg begynte hadde jeg iallefall 35 dager mellom mens, hvis ikke enda mer), så jeg tror vel egentlig at graviditet er utelukket...håper jeg... Men lurer virkelig på hva som skjer.... har helt panikk for å gå til gynokolog, så jeg håper noen har et svar på dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138296-brunaktig-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.