Gå til innhold

Samborskap som har vært slutt 3 ganger.

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor enn man skal begynne kan si det sånn at dette forholdet har vært slutt 3 ganger. Min møbler står hos mine foreldre. Nå har det gått 1år uten problemer. Har begynnt å tære på jeg bo i en bag og en kommode med klær hjemme hos han. Vi har til sammen til sommern 6år og kjent 7år alder min er 29 hans 32. Har lyst til at noe mer skal skje innen forholdet,men han har unnskyldninger.Føler står å stamper. Kan tilfølje at vi har ingen barn.Hans hus,som må pusses opp men økonomi stopper litt opp. Alt er liksom bra men føler det mangler noe. Noen som kan komme inn med litt komentarer el lign. Er liksom nedfor.

Fortsetter under...

Hei

Enig med "godt råd" at han ikke er innstilt på å komme videre.

Du sier at det er noe som mangler, og det er jo ikke vanskelig å forstå hvorfor.

Men du bør kanskje tenke slik at hva er det han og forholdet gir meg?

Er du villig til å ha det slik?

Syntes bare du skal komme deg videre, og det at du har tingene hos dine foreldre må jo også bety at du er noe usikker på han og hele situasjonen.

Kom deg ut av forholdet, og du skal bare være glad for at dere ikke har barn sammen.

Vær mye sammen med familie og venner, kom deg ut blandt folk.

Er det noe du kunne tenke deg å gjøre, så er det påtide å begynne med det nå.

Lykke til!!!

Han er ikke innstilt på å komme noe lengere, det må du respektere. Enten leve med det eller gå videre alene.

blir litt provosert av slike innlegg.

for det første , hvordan i alle dager kan dere jenter sitte å gi slike "Gode Råd" uten i det hele tatt å vurdere om det ikke ligger mere bak ???

Uten å kanskje høre litt mere om hva kjæresten henne sier feks.

jeg kan umulig tenke meg att dette er så lite omfattende som hun skriver her.

kanskje det er denne jenta som faktisk presser frem ting som ikke bør presses fram. kanskje han till og med har nevnt for henne hvorfor tingene er slik, kanskje kanskje det rett og slett er jente som ikke tar hensyn till hans meninger. kanskje hun rett og slett burde høre på hva han mener før hun drar sine konklusjoner.

fatter ikke hvordan dere jenter kan være så utrolig dømmende og så utrolig kort tenkte at dere skriver slike innlegg uten å i det hele tatt lure på om det kanskje er en del info som mangler i dette inlegget,

Ville være rart om ikke kjæresten har gitt henne et par hint om hvorfor det er slik.

jenter skjerp dere

Gjest Big Mac

Nå kjenner du forholdet ditt best, og det er kjempeskummelt for oss å gi råd basert på de få linjene du skriver her - kanskje misforstår vi totalt!

Jeg tror en del kvinner føler det må skje noe, de må gå videre, både som personer og som par, mens mange menn stort sett er fornøyd med ting slik de er. (Det kan faktisk være et kompliment til deg.) Da kan tanken om forandringer virke som en trussel, og da er det en naturlig reaksjon å finne grunner til å utsette forandringene.

Det du kan gjøre blir da å forsøke å få han til å skjønne at forandringene ikke trenger å være en trussel, men at det kan gjøre ting bedre. Prøv å legg planer i fellesskap, planer dere begge ser på som positive. Det må være ting dere begge har lyst til!

Samtidig bør du finne en god måte å hindre ham i å utsette de planene dere legger. Kanskje skal dere skrive ned målene? Med datoer, slik at det hele blir mer forpliktende?

Gjest Daisy

Virker som om han er redd for å binde seg?

Synes du skal kreve at noe skjer... man blir jo ikke yngre. Når man er over 20 år er det vel ikke vits i å satse på et forhold som ikke går noen vei.

Sikkert noen som er uenige med meg i det, men det mener nå jeg.

Annonse

Gjest Daisy

blir litt provosert av slike innlegg.

for det første , hvordan i alle dager kan dere jenter sitte å gi slike "Gode Råd" uten i det hele tatt å vurdere om det ikke ligger mere bak ???

Uten å kanskje høre litt mere om hva kjæresten henne sier feks.

jeg kan umulig tenke meg att dette er så lite omfattende som hun skriver her.

kanskje det er denne jenta som faktisk presser frem ting som ikke bør presses fram. kanskje han till og med har nevnt for henne hvorfor tingene er slik, kanskje kanskje det rett og slett er jente som ikke tar hensyn till hans meninger. kanskje hun rett og slett burde høre på hva han mener før hun drar sine konklusjoner.

fatter ikke hvordan dere jenter kan være så utrolig dømmende og så utrolig kort tenkte at dere skriver slike innlegg uten å i det hele tatt lure på om det kanskje er en del info som mangler i dette inlegget,

Ville være rart om ikke kjæresten har gitt henne et par hint om hvorfor det er slik.

jenter skjerp dere

Du har selvsagt rett i at det ikke går an å gi noe godt råd basert på de få linjene, men hun bad jo om en kommentar...? Så kan hun jo selv vurdere ut i fra forholdet deres om rådet er godt eller ikke.

Det som slår meg etter å ha lest inlegget ditt er "kommunikasjon".. Mange føler forskjellige ting når det gjelder samliv men for meg er det være eller ikke være.. Har du snakket med ham om dette?? Om hva du føler, forventer deg??

Om han ikke følger deg i det hele tatt sier jeg ikke at du burde gå på momangen, men kanskje sette et eksempel på en eller annen måte.. Det er alltid skummelt å råde med slike ting men en sunn måte vil vel være at du lytter til hva du ønsker selv og så kommer til enighet med deg selv...

jeg ønsker deg all mulig lykke, slike problemer er aldri enkle..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...