Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig med sex i fast forhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Det meste er normalt

Det blir sjeldnere for de fleste når en får barn. Det er det det avhenger av, at en har anledning og ikke er for sliten. Det betyr ikke så mye hvor gammel du er!

For oss har det variert fra tre ganger om dagen til en gang hver tredje måned for å si det slik. Avhengig av arbeidsmengde, helsetilstand hos oss og særlig om barna har vært mye syke, så er jo det en veldig god sexkiller...

Sex er en overskuddsaktivitet. DEt er det sanneste jeg noengang har lest. Og så er sexlivet veldig avhengig av at dere behandler hverandre med respekt. Mangel på respekt er også en skikkelig sexkiller.

Det blir sjeldnere for de fleste når en får barn. Det er det det avhenger av, at en har anledning og ikke er for sliten. Det betyr ikke så mye hvor gammel du er!

For oss har det variert fra tre ganger om dagen til en gang hver tredje måned for å si det slik. Avhengig av arbeidsmengde, helsetilstand hos oss og særlig om barna har vært mye syke, så er jo det en veldig god sexkiller...

Sex er en overskuddsaktivitet. DEt er det sanneste jeg noengang har lest. Og så er sexlivet veldig avhengig av at dere behandler hverandre med respekt. Mangel på respekt er også en skikkelig sexkiller.

Enig i det med anledning og overskudd. Er man stresset funker det ikke uansett; er man på ferie eller får slappet av på andre måter funker det hele tiden! :-) Og jeg er over 40...

I slike undersøkelser på dol har det vært vanlig å deklarere egen aktivitet med et par runder pr. dag.

Ser man litt etter hos de brave knullemaskiner, viser det seg at de stort sett sitter her og krangler om trusevask, og neppe får seg kuk (eller tilsvarende) så lang uka er.

Så du får ta ting med en klype salt når tråden utvikler seg.

Annonse

Gjest megogminsamboer

Jeg er 31 år, har og har vært samboer i 10 år. Vi har tre barn.

Jeg og min samboer har sex stort sett hver dag. Det var ikke slik tidligere. Da kunne det går mange dager, ja av og til uker mellom hver gang. De siste 5 årene har spes min sexlyst blitt maksimal. Har lyst på sex hele tiden, noe som er både til glede og til frustrasjon.

Men, men slik er det i allefall hos

Gjest kostebinderi

I slike undersøkelser på dol har det vært vanlig å deklarere egen aktivitet med et par runder pr. dag.

Ser man litt etter hos de brave knullemaskiner, viser det seg at de stort sett sitter her og krangler om trusevask, og neppe får seg kuk (eller tilsvarende) så lang uka er.

Hrmf.... trusevask du liksom!!! Makan!!! Det er STOR forskjell på å vaske og KOKE truser skal jeg si deg!!!!

(lurer på hva vi skal ha til middag i morgen....??)

Enig i det med anledning og overskudd. Er man stresset funker det ikke uansett; er man på ferie eller får slappet av på andre måter funker det hele tiden! :-) Og jeg er over 40...

Har bodd sammen i 1 1/2 år. To - tre ganger i uka er vanlig for oss. Noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere dersom vi har travle perioder i jobben og ellers.

Nei, nå (etter å ha blitt opplyst her på DOL om hvor livsviktig trusekoking er) bruker jeg stort sett dagene til å koke truser så det blir nok ikke mer enn 7 barn her i huset. Hmmmm... Kanskje det er derfor det er blitt 7, jeg har ikke vasket trusene våre varmt nok, og mine sammen med mannen sine til og med... ;-)

Nei, nå (etter å ha blitt opplyst her på DOL om hvor livsviktig trusekoking er) bruker jeg stort sett dagene til å koke truser så det blir nok ikke mer enn 7 barn her i huset. Hmmmm... Kanskje det er derfor det er blitt 7, jeg har ikke vasket trusene våre varmt nok, og mine sammen med mannen sine til og med... ;-)

Dersom du vasker trusene til deg og mannen sammen kan de formere seg.

Annonse

Må nok innrømme at vi har sex i skippertak.

Arrangerer noen reale pulehelger innimllom, hvor vi får barnevakt og av og til reiser bort også.

I hverdagen blir det fort glissent, vi er slitne og legger oss dessuten på forskjellige tidspukter.

Gjest alive&kicking

Jævla bra svar!

Har ikke lest de andre svarene, men ville bare si litt om en undersøkelse jeg leste om for et par år siden.

Riktignok en britisk undersøkelse, men tror nok at det samme fenomenen gjør seg gjeldende her på bjerget også:

En gruppe kvinner som alle bodde sammen med partneren sin ble spurt om hvor ofte de hadde sex. Etter at svarene var notert, ble de samme kvinnene bedt om å føre loggbok over sexlivet sitt.

Det viste seg at alle tok i litt for mye i første omgang, fordi de glemte å ta høyde for at man av og til er bortreist, har mens, jobber ekstra mye i perioder etc.

Så selv om man f.eks. har sex 2 ganger i uka på "gode uker", blir jo gjennomsnittet et helt annet om man tar med de "dårlige ukene" også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...