Gjest Undrer bare jeg Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Forandrer de seg med årene? Hva er deres erfaringer? Er en kvinne på snart femti. Det positive er at jeg svetter jo nesten ikke mer under armene. Så det er jo aldri noe problem med lukt. Før var jeg veldig redd for det. Nå kan jeg dusje om morgenen og gå på syforening eller annet på kvelden uten å ta noen ny dusj. Hvis jeg ikke vil da! Men jeg synes at mensblodet mitt lukter verre nå enn før. Blir det slik når en blir eldre? Eller har det også, som urin og avføring, noe å si for lukta hva en spiser? Og så er det utsondringer fra skjeden, utflod er det vel. DET er mitt største problem synes jeg. Gjør at jeg ikke føler meg fresh. Kan godt ta en vask med klut over resten av kroppen og det er mer enn godt nok hvis jeg ikke vil dusje, Men underlivet er jo kav umulig å få luktfritt hvis jeg ikke spyler med masse vann. Klut og såpe føles ikke godt nok. Slik var det ikke før. Og selv om jeg dusjer så synes jeg det blir underlivslukt iløpet av dagen allikvel. Når jeg dusjer om morgenen, går en hel dag, sover en hel natt, så føler jeg altså at både føtter og armhuler ikke er noe problem, men underlivet derimot får meg til å føle meg urein. Slik var det ikke da jeg var yngre. Det er plagsomt. Hva med dere andre middelaldrende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138392-kroppens-forskjellige-lukter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.