Gå til innhold

ønsker vi å gjøre dette en gang til?

Anbefalte innlegg

Gjest skal vi prøve eller legge det på hylla igjen?

heisann!

Jeg er en kvinne i midten av tjue årene som for 3 år siden tok 4 icsi forsøk uten resultat.

Etter 4 gangen ble det konstantert lavt stoffskifte...

vi tenker egentlig på adopsjon nå...men klarer ikke helt å legge tanken om biologiske barn bak meg....

Har det skjedd noe de siste 3 årene som bedrer sjansene for graviditet ? jeg var 22 år da jeg begynte med forsøk nr.1.

Vi ble bahandlet i Trondheim, er det noen klinikker som dere anbefaler som har bedre resultater eks danmark ?

Hvordan gjør dere det med betaling ?

Er det ikke SVÆRT dyrt nå med alle forsøkene ?

Håper noen kan hjelpe meg med mine spørsmål og GRATULERER dere som har blitt gravide !!

Vennlig hilsen

ei som lurer !!

Fortsetter under...

Hei

Om dere ønsker/klarer å gjennomgå nye forsøk er det vel bare dere selv som kan svare på. Kostnadene for 3 forsøk er tilsammen 18000, men man må legge ut alt selv og få igjen på trygdekontoret. Utlegg per forsøk er ca. 10000 i medisiner og 3000 for behandling.

Hvis du nå har fått behandling for lavt stoffskifte, så kanskje det var det som skulle til? Hvis ikke, så bør du be om behandling før neste forsøk - da er det sikkert større sjans for å lykkes.

Dere er jo enda så unge at det er stort håp om å kunne bli foreldre til biologiske barn, men om dere ønsker/har råd til nye runder med IVF/ISCI kan bare dere svare på.

Ønsker dere i alle fall masse lykke til!

blommenholm

Ikke gi opp!

Jeg prøvde første gang for 10 år siden i Sverige og vil ikke gi opp håpet om egne barn. Har også vært i full gang med adopsjon, men vi ville prøve IVF en gang til først.

Nå har vi gjort et forsøk på Røde Kors Klinikken i Oslo og i går testet jeg positivt. Jeg har ønsker meg barn i 15 år og aldri har jeg hatt en positiv test før. Vet at det nødvendigvis ikke trenger å gå bra denne gangen heller, men jeg vet nå at jeg kan bli gravid.

Jeg ville nok prøvd litt til hvis jeg var deg. Tror at legene er flinke i utlandet, men ikke nødvendigvis flinkere enn legene i Norge. Vi har ihvertfall fått meget god behandling på Røde Kors Klinikken. Du kan sjekke det ut på www.ivf.no.

Lykke til!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...