Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

nå er jeg i gang igjen. Skal begynne på nesespray på onsdagen. Denne gangen er jeg veldig motivert.

Fikk nemlig en kjempe hyggelig melding for alle andre, men ikke for meg som sliter med å bli gravid. Min søster er 2 mnd på vei. Urettferdig. Men, men. jeg får jo prøve å være lykkelig på hennes veine, og jeg er vel egentlig det. Men det er så urettferdig.

Når vi nå starter på onsdagen med nesespray, så er vi igang også, og etter hva jeg har lest her inne så klaffer det for flere på andre forsøket. Så da får jeg bare krysse det som er og håpe at det er det som skjer.

Så kanskje min søster og jeg kan gå gravide sammen. Det hadde vært koselig, men ikke hun alene!!!

hilsen ego

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138437-nytt-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...