Gå til innhold

Sint på typen? ; ) prøv dette!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Nei takk, jeg er ikke 13 år og trenger derfor ikke¨å ta ut noe på noen. Kjæresten kan man faktisk snakke til om det er noe som plager en...

Herregud da! PMS eller???

Jeg er 13 jeg skjønner du og pleier å kaste stein på samboern min... *rister på huet over meggete kjerringer*

Gjest sliten i dag

Denne hjalp!

Har vært sint på typen siden i går!

Han er av den sorten som ikke går an å snakke med,innrømmer aldri sine feil,sitter på kongehaugen sin,klarer ikke å holde seg til fakta og legger all skyld på meg!

Er det noe rart at jeg er så sliten da?

Gjest granatsjokker

Herregud da! PMS eller???

Jeg er 13 jeg skjønner du og pleier å kaste stein på samboern min... *rister på huet over meggete kjerringer*

Det virka jo som du var 13 da når du mente at det der skulle hjelpe på sinne til typen, og hvorfor skulle voksne personer gå rundt å være sint på typen uansett?

Du virker utrolig umoden, og det er ikke bare basaert på det flotte svaret du ga meg, men også dine tidligere utdritninger av deg selv..

Gjest granatsjokker

Denne hjalp!

Har vært sint på typen siden i går!

Han er av den sorten som ikke går an å snakke med,innrømmer aldri sine feil,sitter på kongehaugen sin,klarer ikke å holde seg til fakta og legger all skyld på meg!

Er det noe rart at jeg er så sliten da?

Det som er rart er vel hvorfor du gidder å være sammen med en som du ikke i det hele tatt liker? Antar du er ganske ung?

Annonse

Gjest ikkenicknå

Det virka jo som du var 13 da når du mente at det der skulle hjelpe på sinne til typen, og hvorfor skulle voksne personer gå rundt å være sint på typen uansett?

Du virker utrolig umoden, og det er ikke bare basaert på det flotte svaret du ga meg, men også dine tidligere utdritninger av deg selv..

Litt rystet over granatsjokkeren: har det rabla helt for deg? Lure rpå hvorfor du tror at folk skiller seg om de ikke blir sinte etter at de er blitt voksne? Kanskje det er derfor du er så granatsjokka, du er helt full av tilbakeholdt raseri...

(p.s jeg er 54 år)

Gjest Pricilla

Eier du ikke humor? DET VAR EN FLEIP!!! Skjønte du ikke det bør du ikke snakke om å drite seg ut i hvert fall...

Tante lilla som er ute for å provosere meg igjen kanskje?

Det funker dårlig. tar ikke dritt fra dritt - så sånn er det med den saken! ; ) Ha en fin dag!

Gjest Daisy

Det må vel være lov å ha litt humor selv om dette er en mer "seriøs" side en åpent forum...

petter smart

Nei takk, jeg er ikke 13 år og trenger derfor ikke¨å ta ut noe på noen. Kjæresten kan man faktisk snakke til om det er noe som plager en...

Dersom du tror voksne mennesker aldri blir sinte og aldri trenger å få ut aggresjon/frustrasjon er det vel heller du som er 13 år og lever i en falsk illusjon om hvordan voksenlivet egentlig er.

Når du i tillegg tydeligvis ikke skjønner humor, selv når den er så opplagt og det er bakt inn smileys så er det jo helt tydelig at du ikke er særlig voksen.

Gjest granatsjokker

Dersom du tror voksne mennesker aldri blir sinte og aldri trenger å få ut aggresjon/frustrasjon er det vel heller du som er 13 år og lever i en falsk illusjon om hvordan voksenlivet egentlig er.

Når du i tillegg tydeligvis ikke skjønner humor, selv når den er så opplagt og det er bakt inn smileys så er det jo helt tydelig at du ikke er særlig voksen.

Man går da ikke rundt og er sint på typen som en fjortenåring når man er voksen?

Og hva skal et slikt dårlig og branslig spille hjelpe mot? Løse de problemene man har siden man er sint?

Humor kan en vel ikke kalle det der, men jeg har jo skjønt at Pricilla mangler det..

Annonse

petter smart

Man går da ikke rundt og er sint på typen som en fjortenåring når man er voksen?

Og hva skal et slikt dårlig og branslig spille hjelpe mot? Løse de problemene man har siden man er sint?

Humor kan en vel ikke kalle det der, men jeg har jo skjønt at Pricilla mangler det..

Hva mener du med å være sint på typen som en fjortenåring? Er det forskjell i måten en er sint på som 14-åring og 40-åring?

Alle som har vært i et forhold vet at man iblant er sint på den andre parten.

Et slikt spill er humoristisk ment, at det er en kvinne som kaster stein på menn er tilfeldig, det er kun ment som et uskyldig tidsfordriv. Pricilla mente ikke at man skulle spille det fordi en var sint på typen, det var kun ment som en spøk.

En god latter forlenger livet. En skal ikke ta seg selv for høytidelig, heller ikke om en er "godt voksen".

Gjest Persille

"hvorfor skulle voksne personer gå rundt å være sint på typen uansett?"

Vel, jeg tror listen blir så lang at jeg ikke en gang gidder å skrive den her, men du kan få tre gode grunner;

Han gidder aldri legge skittentøyet sitt i kurven, bare slenger det på gulvet.

Han glemmer å handle mat på vei hjem og nå er butikken stengt.

Han glemmer å informere om at han har andre planer for kvelden enn å være hjemme med kone og barn, inntil rett før han drar.

Ikke at dette vanligvis skjer meg, men det er gode grunner.

Og som de andre her sier; kommer du ikke på noen grunn til å være sint innimellom, har du nok heller ikke prøvd et ordentlig forhold. Ingen gjør deg så rasende som en du er ordentlig glad i, andre mennesker kan være idioter du bare kan ignorere, men det kan du ikke med en du er glad i, da må du leve med provokasjonsmomentene.

Og da er det godt å kaste litt stein innimellom =)

Hva mener du med å være sint på typen som en fjortenåring? Er det forskjell i måten en er sint på som 14-åring og 40-åring?

Alle som har vært i et forhold vet at man iblant er sint på den andre parten.

Et slikt spill er humoristisk ment, at det er en kvinne som kaster stein på menn er tilfeldig, det er kun ment som et uskyldig tidsfordriv. Pricilla mente ikke at man skulle spille det fordi en var sint på typen, det var kun ment som en spøk.

En god latter forlenger livet. En skal ikke ta seg selv for høytidelig, heller ikke om en er "godt voksen".

Det er vel nettopp en av tingene som indikerer at man er voksen, at man ikke tar seg selv for høytidelig.

"......................."

petter smart

Det er vel nettopp en av tingene som indikerer at man er voksen, at man ikke tar seg selv for høytidelig.

Nettopp. Men mange tror at når de er "voksne" så må de ta seg høytidelig, ikke spøke, bare være alvorlige/seriøse hele tiden.

Gjest Pricilla

Takk! ; )

Tror nok det bare er tant lilla og et eller annet nick som alltid er ute etter å provosere meg, men det blir bare for dumt - så funker dårlig....

I følge granat er ejg både umoden, dum og eier ikke humor. Og dette kommer fra en som overhodet ikke kjenner meg... jaja.. Noen har kanskje ikke selvtillitt nok til å være sint og kjefte og si i fra i virkeligheten, så tar man det heller på nettet hvor man er anonym.. Trist for vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...