Gå til innhold

Han er så arrogant!

Anbefalte innlegg

Mannen min er iblant så arrogant at jeg blir ille berørt. Han tror alle andre bilister er ute på veien bare for å irritere ham! Eldre mennesker somler i handlekøen! Han gir klar beskjed til mine venninner når de ringer sent på kvelden. En gang hadde en nabo tatt feil søppelkasse. Skal si det ble fort ordnet opp i. Jeg forsvarer folk: de gjør det jo ikke med vilje! Men hans argument er at hvis de ikke gjør det, er de dumme, og han liker ikke at det skal gå utover ham!Han sier at han står for det han sier/gjør, men har ikke forståelse for at JEG blir rammet av det. Jeg føler ofte jeg må unnskylde oppførselen hans. Samtidig vil jeg ikke være illojal overfor ham. Vil gjerne ha noen synspunkter på dette, kan jo være jeg som er helt utenfor :-)(Vanligvis er han en riktig gentleman-inntil noen irriterer ham...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13847-han-er-s%C3%A5-arrogant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Jeg synes ikke du er utenfor. Du registrer jo din manns irritasjon. Likevel vil jeg råde deg til å slutte å ta han i forsvar når han er arrogant og irritabel. Det øker som regel bare lysten hans til å erte på seg andre.

Kan du heller tenke etter hva denne irritasjonen hans kommer av? Fortell han at du merker den, og at du lurer på hvor den kommer fra. La han få det å tygge på i første omgang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13847-han-er-s%C3%A5-arrogant/#findComment-67123
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...