Gå til innhold

Blødninger etter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest litt småengstelig..

Er plaget med blødninger under / etter samleie, helt utenom menstruasjoner (som jeg knapt har pga hormonspiral). Det kommer ikke av rifter i skjeden e.l., og vi har ikke SÅ heftig sex at det normalt skulle føre til blødninger. Så hva kan det komme av? Er det andre som er plaget med dette? Det er ikke kjempemye blod, men litt, og et varer ofte litt utover neste dag, da er gjerne blodet brunlig. Er 27 år, har tre barn, veldig fast partner og bruker Nevolova (?) hormonspiral. kan det komme av denne? Eller kan det være kreft??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138536-bl%C3%B8dninger-etter-samleie/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest jente18 som også blør

hmm ,jeg er en jente på 18.. jeg sliter med akkurat det samme.. jeg er så redd for hva det kan være, og jeg tør ikke å dra til legen... det er blitt ganske vondt undersamleiet nå også, det blir bare værre og værre nå, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...