Gå til innhold

Hvor lang oppvarming trenger dere damer?

Anbefalte innlegg

petter smart

Nordlendinger er verdens deiligste, mest lidenskapelige og "løsslupne" elskere.

De er kort sagt best. Og så har de humoren med seg i alt de gjør.

Dersom din korreksjon er riktig så er det vel heller nordlandsjentene det er noe galt med....

Fortsetter under...

Nordlendinger er verdens deiligste, mest lidenskapelige og "løsslupne" elskere.

De er kort sagt best. Og så har de humoren med seg i alt de gjør.

Ålreit da, jeg får nesten ta deg for ditt ord! :-))

Men selv om jeg bare har hatt meg med trøndere og østledninger, og har stort sett vært fornøyd, så føler jeg ikke at grunnlaget er så stort at jeg tør uttale meg om landsdelene som sådan! ;-)

Gjest Elextra

Men er det da slik at det er kvinnen som skal bestemme hvor langt forspillet skal være?

Har det ingen relevanse hvor lang tid mannen trenger for å bli klar? Eller om han blir lei før kvinnen er klar?

Nei, det har ingen relevans for spørsmålet Mannensin stiller her i forum.

Det varierer voldsomt. Noen ganger trenger han bare å se på meg, så er jeg klar for action. Andre ganger må vi jobbe ganske lenge med saken.

For oss kvinner er det like viktig hva dere gjør i tiden før det blir snakk om sex som hva dere gjør i forspillet. Vi tenner minst like mye i hodet som i skrittet!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...