Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon er den beste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nokia_eier

simens er det beste merke på markedet. Men hvilken av deres modeller som er best vet jeg ikke.

Den til siemens som man kan trekke ut er ganske stilig da. Men det kommer mobiler på markedet hele tiden, så det er vanskelig å vite hvilken som er best. Synes også at Ericsson har en del fine... spesielt den nye med klokke på dekslet.

Forøvrig opplyste mobilselgere i en artikkel her om dagen at det kommer inn flest klager på nokia telefoner... og de ville ikke anbefale en eneste en. Jeg er fornøyd med min... men den er gammel.

Annonse

Gjest '!-o-!'

Men bildekvaliteten er ikke så bra..

Vil tro det er en helhetsvurdering som ligger bak kåringen. Ikke noen mobil har kamera som tilfredstiller mine krav enda, men det kommer nok. Jeg har selv kun hatt Nokia før jeg kjøpte T610 men syns sistnevnte har noen smarte løsninger ingen Nokia jeg har eid har hatt. "Ingen" anbefaler visst Nokia lenger siden de så ofte har feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...