Gå til innhold

Stavanger:Trenger venner:-).

Anbefalte innlegg

Gjest Gressenka

Hei!

Jeg er mye alene med min førstefødte,som snart er ett år. Pappaen hennes pendler fortsatt, og er mye borte.Vi bor nær hans hjemsted og jeg har derfor intet nettverk her,annet enn hans nærmeste familie. Jeg vil så gjerne treffe noen nye venner!Mine nærmeste venner er spredt over hele landet,men ingen bor i mitt nærområde.Jeg bor i Sandnes kommune,og søker etter nye bekjentskaper i Stavanger, Sandnes og omegn. Det er kjekt om du også har et barn som er rundt 1 år,men intet krav. Jeg er snart 30 år og mine interesser er reiser, fjellturer, trening, kino, økologisk livsstil, oppussing, bøker, sy klær, lage mat...osv osv.

Jeg vil gjerne ha noen å trene sammen med!(Farmor kan være barnevakt)

Vi sees!(Midlertidig e-mail adresse kommer ved svar på dette innlegget)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138694-stavangertrenger-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Hei!

Jeg bor ikke i stavanger, men la merke til at du ikke hadde fått deg noen svar enda.

Synest det er kjempe tøft at du tar "problemet" i egne hender!!

Dersom du ikke får noe venner her, så finnes det jo andre ting du kan gjøre for å bli kjent med folk.

Feks barselsgrupper, formiddagstreff for foreldre (mødre) og barn, eller kansje har de babykino i stavanger også?

Jeg har hørt at i bergen er det vanlig at de som vil treffes på en barnevandlig cafe etter filmen, der er det sikkert lett å bli kjent med noen.

Du kan jo begynne på mor og barn trim, eller på et treningssenter med barnevakt om du vil trene uten ungen.

Henge opp lapper om det er andre mødre i nærheten som vil være med å finne på ting osv.

Det er bare fantasien som setter grenser, håper du finner noen gode venner i allefall!

Hilsen Angela

Gjest Naturbarn

Hei!

Jeg bor ikke i stavanger, men la merke til at du ikke hadde fått deg noen svar enda.

Synest det er kjempe tøft at du tar "problemet" i egne hender!!

Dersom du ikke får noe venner her, så finnes det jo andre ting du kan gjøre for å bli kjent med folk.

Feks barselsgrupper, formiddagstreff for foreldre (mødre) og barn, eller kansje har de babykino i stavanger også?

Jeg har hørt at i bergen er det vanlig at de som vil treffes på en barnevandlig cafe etter filmen, der er det sikkert lett å bli kjent med noen.

Du kan jo begynne på mor og barn trim, eller på et treningssenter med barnevakt om du vil trene uten ungen.

Henge opp lapper om det er andre mødre i nærheten som vil være med å finne på ting osv.

Det er bare fantasien som setter grenser, håper du finner noen gode venner i allefall!

Hilsen Angela

Takk for svar selv om du ikke bor i området!Jeg har tenkt på dette lenge nå, for det er jo ingen som bare kommer og banker på døra mi...vi bor dessuten avsides til..!

De har babykino i Stavanger,men jeg har ennå ikke vært der,og nå er babyen min snart 1 år!Jeg tviler på at hun klarer å sitte stille særlig lenge...he-he!

Hvis du ikke får særlig med svar her, vil jeg råde deg til heller å sette bruke de nettstedene som er spesielt lagt opp til å bli kjent med andre. Noen av dem er bare beregnet på å finne seg en kjæreste, men andre er lagt opp bredere og der kan man få nye venner, melde seg inn i interessegrupper og diskusjoner osv.

Prøv:

http://blink.dagbladet.no

eller

http://spraydate.spray.no

Lykke til!

Gjest Daisy

Takk for svar selv om du ikke bor i området!Jeg har tenkt på dette lenge nå, for det er jo ingen som bare kommer og banker på døra mi...vi bor dessuten avsides til..!

De har babykino i Stavanger,men jeg har ennå ikke vært der,og nå er babyen min snart 1 år!Jeg tviler på at hun klarer å sitte stille særlig lenge...he-he!

Om hun ikke klarer å sitte stille er jo ikke det noe problem - det er jo babykino. Bare mammaer med forståelse for sånt der.

Annonse

Gjest Naturbarn

hallo

jeg bor i stavanger

har et barn på 9 år.

liker å bli kjent med nye mennesker. er 38 år-

er du innt?

Hei og takk for svar:-)

Skriv gjerne til meg på min midlertidige e-mail adresse, så kan vi "snakke" mer:-)

[email protected]

PS:Dersom noen lurer på hvorfor jeg har 69n i adressen min så er det fordi jeg faktisk kommer fra 69 grader nord!Ikke tenk koffert....

Gjest Gressenka

Hvis du ikke får særlig med svar her, vil jeg råde deg til heller å sette bruke de nettstedene som er spesielt lagt opp til å bli kjent med andre. Noen av dem er bare beregnet på å finne seg en kjæreste, men andre er lagt opp bredere og der kan man få nye venner, melde seg inn i interessegrupper og diskusjoner osv.

Prøv:

http://blink.dagbladet.no

eller

http://spraydate.spray.no

Lykke til!

Takk for tips!

Jeg har fått svar allerede:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...