Gjest ttl Skrevet 1. januar 2001 Del Skrevet 1. januar 2001 Min samboer og jeg har vært sammen i 9 år og har tre skjønne unger.Vi fungerer veldig godt sammen i hverdagen, vennskaplig osv. Vi har hatt langvarig problemer i samlivet der hovedårsaken er at jeg har velidig lite behov for nærhet og er lite tiltrukket av han seksuelt.Jeg er utrolig glad i han og vi er blitt enig om å få hjelp utenfra for å finne ut denne manglende tiltrekningen kommer av at vi har vokst fra hverandre eller andre ting som fødsler, amming, andre mindre samvlivs problem o.l. Problemet nå er at han har blitt betatt av en dame som også er veldig betatt av han, de driver å sender meldinger til hverandre på mobil hver dag. Han sier at han må finne ut om han virkelig har blitt så betatt av henne at han vil gå ut av forholdet eller om det er mye pga all oppmerksomhet, skryt, forståelse osv hun gir han akkurat nå. Dette vil han ha ca 3 mnd til. Han vil være hos meg mens han gjør dette, og mener selv at han kan få til dette uten at det blir noe seksuelt mellom de. Inni skriker det i meg at jeg ikke klarer å sitte å se passiv på dette, synes det er stygt gjort å gjøre dette foran nesa mi, men på den andre siden vet jeg at hvis jeg vil at han skal bo for seg selv i 3 mnd er veien kortere for at de skal møtes enda mer, og at det lettere blir noe seksuelt.De fleste forhold er jo topp de første månedene så han vil neppe oppleve noe hverdagsliv med henne da. Jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal gjøre. Skal jeg gi han anledning til å finne ut han vil gå til en annen dame og "vinne" eller "tape" eller skal jeg si blankt nei, og kanskje skubbe han enda nærmere han. Er fortilt og lei meg, håper noen kan gi meg noen synspunkt. Gjerne fra noen som har opplevd noe lignende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13872-han-gir-meg-et-umulig-valg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mosa Skrevet 1. januar 2001 Del Skrevet 1. januar 2001 Hils ham fra meg og si at han er en stor egoist. Lovde ham ikke å satse på deg når dere giftet dere? Vet det er lett for meg å si dette. Men det jeg tenker er at enten får han drite og dra med en gang eller så får han avbryte all kontakt med dette kvinnfolket som ikke kan holde seg unna gifte menn. Jeg blir rasende på slike mannfolk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13872-han-gir-meg-et-umulig-valg/#findComment-67003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke akkurat nå Skrevet 1. januar 2001 Del Skrevet 1. januar 2001 Jeg tror du må bestemme deg: vil du ha han, så må¨du prøve å få dekket hans savn, dere m¨å møtes ett sted på halvveien. Vil du ikke ha sex og nærhet så ender det før eller siden med utroskap. Har desverre erfart at en av grunnene til at min mann var utro og på sjekkeren var at han i ettertid fortalte hvor mye han savnet sex, nærhet, intimitet, mm. Visste ikke jeg at han hadde sånne savn, desverre. Det viktigste er at han har vært ærlig og åpen , det synes jeg du burde verdsette! Hvis du ikke VIL ha sex med han, burde dere enten få hjelp sammen eller gå fra hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13872-han-gir-meg-et-umulig-valg/#findComment-67030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 1. januar 2001 Del Skrevet 1. januar 2001 Hei! Du har kommet i en svært vrien situasjon. Hadde det bare vært så enkelt at det du ønsker det vil samboeren din etterkomme. Jeg er redd for at du ikke kan styre din samboers lyst og vilje nå. Jeg antar at han vil utforske sin nye flamme. Klarer du å ta han på ordet, at han bare vil maile med henne for å bli kjent? Klarer du samtidig å finne ut av hva du selv vil? Du skriver at dere er blitt enige om å bruke ekstern hjelp til samlivet. Er du motivert for dette selv? Vil du jobbe for å gjenvinne et godt samliv med mannen din? I så fall, fortell han dette. Er det familierådgivning dere vil? Ta intiativ snarest hvis du er klar selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13872-han-gir-meg-et-umulig-valg/#findComment-67118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.