Gå til innhold

Har du samme far til alle barna dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• morsan

7

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg og min søster har ikke samme far, ikke har vi levd sammen med dem heller... har en halvbror på farsiden og en halvsøster på mor siden *ser på henne som søster* og ikke halvsøster...

Halvbroren min møtte jeg førstegang da jeg var 18 år, da visste han ikke om meg, men idag er vi "venner" men ikke søsken....

Har ikke vært forvirrende i det hele tatt...men vanskelig for mor, som var alene med to uekte unger på 70 tallet....

Slik går det når man hører på mannfolk som tror de vil ha unger, og når man blir gravid og tror at den rette er funnet ber de deg om å ta abort... noe hun ikke gjorde... siden jeg er her....

mamma fikk penger med "pappa" for å ta meg bort.... de pengene brukte hun på barnevogn til meg *S*

Gjest frekkis

Så lenge de har samme mamma og bor hos henne synes jeg ikke det er noe problem.

Ja, men det kansje stor forskjell på å ha et stort og et lite barn med to forskjellige fedre, men når det begynner å bli TRE fedre inne i bildet da mener jeg det må være noe grunnleggende feil oppi topplokket på moren som ikke hadde evne til å begrense seg.

Annonse

Gjest pirketet

Les det engang til du.. Jeg har en far.. lurte bare på hvorfor han spurte iom det er vanlig med dine, mine og våre barn..

Leste det flere ganger jeg, fremdeles ikke lett å forstå hva du mente. Så ut som i dag hadde du/dere mine, dine og våre barn.

Kanksje du også kan ta kritikken av skrivestil, og ikke bare jeg for hvordan jeg leser?

To fedre er kansje mer vanlig og akseptert, men jeg tenkte på 3 eller flere.Det er litt ekstremt, er det ikke?

Mei, det er det ikke. Det er ikke alltid man er like heldig med den første og heller ikke med den andre vet du.

Sannelig godt man har mulighet til flere forsøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...