Gå til innhold

Har du samme far til alle barna dine?

Anbefalte innlegg

Ja, men det kansje stor forskjell på å ha et stort og et lite barn med to forskjellige fedre, men når det begynner å bli TRE fedre inne i bildet da mener jeg det må være noe grunnleggende feil oppi topplokket på moren som ikke hadde evne til å begrense seg.

Synes ikke det er noe andre skal bry seg med så lenge alle har det bra og dine meninger er med på å lage fordommer.

Kjenner ei som har seks unger med 4 fedre jeg. De har det helt greit.

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• morsan

7

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest frekkis

Hva med de som er adopterte da? de har også en far!

Adopterte stiller i en særstilling, diskusjonen er utelukkende om biologisk far.Adopterte har forresten bare en biologisk far de også, og en adoptivfar i tillegg.Adoptivfaren vil aldri kunne bli en biologisk far for barnet, han er jo ikke genetisk i slekt med barnet i det hele tatt.Bare en oppfostrer og forsørger.Uten at den jobben er mindre viktig fordet.

Gjest frekkis

Mei, det er det ikke. Det er ikke alltid man er like heldig med den første og heller ikke med den andre vet du.

Sannelig godt man har mulighet til flere forsøk.

Hvor mange forsøk skal man få da synes du, ubegrenset?

*merkelig innstilling*

To fedre er kansje mer vanlig og akseptert, men jeg tenkte på 3 eller flere.Det er litt ekstremt, er det ikke?

hvorfor det? - fordi man da har "hatt" seg med fler? :)...eller fordi et barn er bevis på at man er lettsindig eller noe sånt`?

"ble mor som 16 åring, -uten en pappa med i bildet. Giftet seg så i en alder av 24 og fikk 2 barn. Blir enke i en alder av 28. Treffer en ny mann, og de får et barn, da hun er 32."

Hva er galt med det?

Man bør ikke sette nesa i sky og dømme andre mennesker for deres sjebne, så lenge barna har det godt.

AMEN!

Annonse

*merkelig innstilling*

Så mange man syns man har plass og lyst til! :)

Min bestemor oppdro 11 barn. Hun hadde en fra før og traff min fraksilte bestefar som hadde 5, sammen fikk de 5 også.....jadda! .)

Leste det flere ganger jeg, fremdeles ikke lett å forstå hva du mente. Så ut som i dag hadde du/dere mine, dine og våre barn.

Kanksje du også kan ta kritikken av skrivestil, og ikke bare jeg for hvordan jeg leser?

Hun mener at "idag er det vanlig med mine, dine og våre barn".

Selv om det ikke er sånn hjemme hos henne.

Gjest frekkis

Synes ikke det er noe andre skal bry seg med så lenge alle har det bra og dine meninger er med på å lage fordommer.

Kjenner ei som har seks unger med 4 fedre jeg. De har det helt greit.

Hun må være landskjent, et sjeldent eksemplar : )

På den annen side leste jeg om en norgeskjent skuespillerinne for ikke så lenge siden.Hun sto åpent frem i bladet med at hun hadde tre barn med tre forskjellige fedre, og ungene hadde blitt til ved et raskt nummer i garderoben bak scenen.Hun var aldri sammen med fedrene, bare et raskt et ;o

Lurer på hvor mange raske garderobeomganger hun har på samvittigheten som det ikke ble barn av?

Disse skuespillerne, disse skuespillerne...

*merkelig innstilling*

Spør heller hvor mange unger man er innstillt på å ta vare på. Noen ønsker to og andre fem. Vi er alle forskjellige.

Minstemann oppdaget først nå han at faren ikke var faren til de to eldste.

Det er da helt det samme hvem som er faren når det gjelder ikke tilstedeværende fedre.

Ja, men det kansje stor forskjell på å ha et stort og et lite barn med to forskjellige fedre, men når det begynner å bli TRE fedre inne i bildet da mener jeg det må være noe grunnleggende feil oppi topplokket på moren som ikke hadde evne til å begrense seg.

Bevare meg vel, da! Det kunne like gjerne vært deg som satt der med barn av 3 forskjellige menn - det er mye tilfeldigheter som avgjør. Tviler på at det har så mye med "topplokket" å gjøre.

Selv har jeg bare ett barn, men det er ikke barnets far jeg bor sammen med. Mitt barn har altså en farsfigur som ikke er hennes biologiske far.

Mener du da at om jeg skulle få lyst på flere barn, burde jeg få eksen min til å befrukte meg? Hehe..

Det tror jeg ikke samboeren hadde jublet for..

På den annen side leste jeg om en norgeskjent skuespillerinne for ikke så lenge siden.Hun sto åpent frem i bladet med at hun hadde tre barn med tre forskjellige fedre, og ungene hadde blitt til ved et raskt nummer i garderoben bak scenen.Hun var aldri sammen med fedrene, bare et raskt et ;o

Lurer på hvor mange raske garderobeomganger hun har på samvittigheten som det ikke ble barn av?

Så det er UNNFANGELSEN du er tenker mest på.

:-)

Ja, for det er jo ene og alene morens skyld, ikke sant? Disse fedrene kan vel ikke bebreides for at de ikke undersøkte topplokket hennes bedre?

Annonse

Gjest frekkis

hvorfor det? - fordi man da har "hatt" seg med fler? :)...eller fordi et barn er bevis på at man er lettsindig eller noe sånt`?

"ble mor som 16 åring, -uten en pappa med i bildet. Giftet seg så i en alder av 24 og fikk 2 barn. Blir enke i en alder av 28. Treffer en ny mann, og de får et barn, da hun er 32."

Hva er galt med det?

Man bør ikke sette nesa i sky og dømme andre mennesker for deres sjebne, så lenge barna har det godt.

AMEN!

Nei,tenkte mer på de som gjorde det bevisst, ikke de som ble forlatt eller enke og slikt.

Leste det flere ganger jeg, fremdeles ikke lett å forstå hva du mente. Så ut som i dag hadde du/dere mine, dine og våre barn.

Kanksje du også kan ta kritikken av skrivestil, og ikke bare jeg for hvordan jeg leser?

kanskje du burde forandret nicket ditt til "pirkete", for "pirketet" gir ingen mening.....

Nei,tenkte mer på de som gjorde det bevisst, ikke de som ble forlatt eller enke og slikt.

Men det syns jo ikke på dem! - man får ikke svarte striper i panna om man blir forlatt eller blir enker! :)

Hva med MENN da, som har barn over alt og ikke STILLER opp - det syns jeg er mer nedrig.

Nei, jeg tror ikke det. Vet ikke slikt jeg for jeg spør aldri hvor mange fedre folk har til ungene sine.

Men noen kjenner jeg godt da. En har to fedre til to unger og det samme har datteren. To jeg kjenner har 4 unger og tre fedre. En annet har 2 unger og en far. Er det så viktig da?

Bevare meg vel, da! Det kunne like gjerne vært deg som satt der med barn av 3 forskjellige menn - det er mye tilfeldigheter som avgjør. Tviler på at det har så mye med "topplokket" å gjøre.

Selv har jeg bare ett barn, men det er ikke barnets far jeg bor sammen med. Mitt barn har altså en farsfigur som ikke er hennes biologiske far.

Mener du da at om jeg skulle få lyst på flere barn, burde jeg få eksen min til å befrukte meg? Hehe..

Det tror jeg ikke samboeren hadde jublet for..

c",)

Gjest LucySky

hihi, dårlig formulert.

Det beste for søsken, er å ha samme pappaen mente jeg.

Hos oss er det mine og dine og våre barn. Vi har det fint med det. Trenger du å vite hvor mange jeg har ligget med o gså?

Jeg skjønner godt at du vaøgte det nicket. Kanskje du burde valgt ett til? Dummis, for eksempel?

Så det er UNNFANGELSEN du er tenker mest på.

:-)

De fleste fedre jeg vet om, har stukket av etter en liten stund. De er ikke så kult å være far likevel. Det blir for mye ansvar for dem.

Sjelden fedre blir etterat ungene er tre år, da er de lei av unger. Så da blir det samlivsbrudd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...