Gå til innhold

Har du samme far til alle barna dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• morsan

7

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest frekkis

Men det syns jo ikke på dem! - man får ikke svarte striper i panna om man blir forlatt eller blir enker! :)

Hva med MENN da, som har barn over alt og ikke STILLER opp - det syns jeg er mer nedrig.

Tenkte på dem man visste bakgrunnshistorien til bare.

Menn som legger igjen unger i alle kriker og kroker er like ille.Rune Rudberg er selve symbolet på det, like før han står frem i sehør med ny unge på gang, tror dere ikke?

Gjest frekkis

Bevare meg vel, da! Det kunne like gjerne vært deg som satt der med barn av 3 forskjellige menn - det er mye tilfeldigheter som avgjør. Tviler på at det har så mye med "topplokket" å gjøre.

Selv har jeg bare ett barn, men det er ikke barnets far jeg bor sammen med. Mitt barn har altså en farsfigur som ikke er hennes biologiske far.

Mener du da at om jeg skulle få lyst på flere barn, burde jeg få eksen min til å befrukte meg? Hehe..

Det tror jeg ikke samboeren hadde jublet for..

Det kunne aldri vært meg nei, jeg er ikke slik, og planlegger aldri å bli det.Jeg vil aldri planlegge eller få barn med en ny mann om jeg skulle skifte beite.Et slikt uønsket sv.skap ville jeg heller aldri fullføre.

Men så er det ikke to fedre som er diskusen heller da, men tre eller flere.Da begynner det etter min mening å bli veldig ille.Du får mene hva du vil, men jeg synes synd på de barna.

Det kunne aldri vært meg nei, jeg er ikke slik, og planlegger aldri å bli det.Jeg vil aldri planlegge eller få barn med en ny mann om jeg skulle skifte beite.Et slikt uønsket sv.skap ville jeg heller aldri fullføre.

Men så er det ikke to fedre som er diskusen heller da, men tre eller flere.Da begynner det etter min mening å bli veldig ille.Du får mene hva du vil, men jeg synes synd på de barna.

Det er så lett å si - "jeg ville aldri gjort..."

Men sånt vet man ikke før man står i akkurat den situasjonen.

Gjest frekkis

De fleste fedre jeg vet om, har stukket av etter en liten stund. De er ikke så kult å være far likevel. Det blir for mye ansvar for dem.

Sjelden fedre blir etterat ungene er tre år, da er de lei av unger. Så da blir det samlivsbrudd

Hvilke menn er det du og dine venner velger som far til barna deres da?Jeg kjenner nesten ingen menn som er så ansvarsløse som de du nevner.

Annonse

Gjest frekkis

Det er så lett å si - "jeg ville aldri gjort..."

Men sånt vet man ikke før man står i akkurat den situasjonen.

For det første, jeg vil ikke oppsøke situasjoner som gjør at jeg kommer i det dilemmaet.

La oss si at jeg kom i dilemmaet alikevel, da ville jeg avslutte det svangerskapet.

Jeg er nemlig bestemt og følger de livsregler jeg har forhåndsbestemt, alltid.

Så du ville tatt abort hvis du ble gravid med en annen enn den du har barn med nå.

Jaja, det var litt av en grunn til å ta abort.

For det første, jeg vil ikke oppsøke situasjoner som gjør at jeg kommer i det dilemmaet.

La oss si at jeg kom i dilemmaet alikevel, da ville jeg avslutte det svangerskapet.

Ja, for abort er jo så kjapt og greit. Inn på benken, klippe, skrape, - og vips, så er alt bra igjen..?

Annonse

Det er da mye mer uansvarlig å ta abort dersom man skulle bli "uønsket" gravid, enn å ta ansvaret for sine handlinger og ta vare på barnet?

Gjest frekkis

Flaks for deg.

Men kanskje menn har blitt mer ansvarlige de siste årene.

Eller kansje visse typer kvinner ubevisst søker visse typer menn, og omvendt.

Og så kansje visse typer kvinner ubevisst oppsøker hverandre, og at det derfor er du kjenner så mange ekstremtilfelletr?

Jeg tror det er forklaringen.Like barn leker best!

Gjest dustefjerten

Synes det er du som utviser lav moral her som har en så lettvint innstilling til abort.

Tenkte på dem man visste bakgrunnshistorien til bare.

Menn som legger igjen unger i alle kriker og kroker er like ille.Rune Rudberg er selve symbolet på det, like før han står frem i sehør med ny unge på gang, tror dere ikke?

nei det tror jeg ikke! ;:)

Gjest frekkis

Så du ville tatt abort hvis du ble gravid med en annen enn den du har barn med nå.

Jaja, det var litt av en grunn til å ta abort.

Å urrrrgh, du skønte hva jeg mente ikke sant, men må kverulere.Jeg har meg ikke med andre heller da, sånn så du vet det liksom!:/

Det er mange grunner til at jeg ikke vil at mine barn noensinne skal ha halvsøsken, men nå må jeg stikke.

Ha en god dag!

Hos oss er det mine og dine og våre barn. Vi har det fint med det. Trenger du å vite hvor mange jeg har ligget med o gså?

Jeg skjønner godt at du vaøgte det nicket. Kanskje du burde valgt ett til? Dummis, for eksempel?

Ja, tenkt om man fikk ett barn for hvert samleie? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...