Gå til innhold

Har du samme far til alle barna dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• morsan

7

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Nabon har 4 forskjellige fedre til 4 unger.. hehe :) måtte bare få si det selv om jeg da blir en slarvekjerring

Jeg har bare en unge, og en på vei, og selv om det høres fryktelig kjedelig ut, så er det samme far til begge.

Og disse fire fedrene, har de også flere barn enn det ene hver av dem har med naboen?

Ikke så lett å lage seg et familietre, da nei! ;-)

Gjest Skjermtrollet

Leste det flere ganger jeg, fremdeles ikke lett å forstå hva du mente. Så ut som i dag hadde du/dere mine, dine og våre barn.

Kanksje du også kan ta kritikken av skrivestil, og ikke bare jeg for hvordan jeg leser?

Er det rart det blitr krig i verden.. hehe

Annonse

De fleste fedre jeg vet om, har stukket av etter en liten stund. De er ikke så kult å være far likevel. Det blir for mye ansvar for dem.

Sjelden fedre blir etterat ungene er tre år, da er de lei av unger. Så da blir det samlivsbrudd

Uffda! det var da et veldig negativt syn på saker & ting. Jeg har (heldigvis) en annen erfaring enn deg, for alle mine familievenner og de fleste omgangsvenner er fortsatt gift/samboende - selv med større barn.

To par har blitt separert/skilt det siste året, og yngste barn her har vært hhv 6 år og 10 år. En venninne ble skilt for flere år siden, med et barn som da var under 2 år, så hun er vel den eneste som kan passe inn i din beskrivelse.

Kanskje er det _jeg_ som er "unormal"? For i min familie (besteforeldre, foreldre, søsken, onkler & tanter og søskenbarn) er det ingen som er skilt, og ingen som har barn med flere enn en person......

Og også vennene mine/våre har også barn kun med den de er gift med (har vært gift med for de tre ovennevnte).

Kanskje er det slik at folk "klumper" seg sammen med dem man er mest like? *S*

Uffda! det var da et veldig negativt syn på saker & ting. Jeg har (heldigvis) en annen erfaring enn deg, for alle mine familievenner og de fleste omgangsvenner er fortsatt gift/samboende - selv med større barn.

To par har blitt separert/skilt det siste året, og yngste barn her har vært hhv 6 år og 10 år. En venninne ble skilt for flere år siden, med et barn som da var under 2 år, så hun er vel den eneste som kan passe inn i din beskrivelse.

Kanskje er det _jeg_ som er "unormal"? For i min familie (besteforeldre, foreldre, søsken, onkler & tanter og søskenbarn) er det ingen som er skilt, og ingen som har barn med flere enn en person......

Og også vennene mine/våre har også barn kun med den de er gift med (har vært gift med for de tre ovennevnte).

Kanskje er det slik at folk "klumper" seg sammen med dem man er mest like? *S*

Jeg har bare skilte venninner. Den ene har jeg kjent i 22 år og den jeg ble sist kjent med var for 6 år siden.

Jeg har vel egentlig lite felles med dem som er gift, de har ikke akkurat tid til å stikke innom meg flere ganger i uka eller gå ut å drikke kaffe nesten hver dag :o)

Jeg har bare skilte venninner. Den ene har jeg kjent i 22 år og den jeg ble sist kjent med var for 6 år siden.

Jeg har vel egentlig lite felles med dem som er gift, de har ikke akkurat tid til å stikke innom meg flere ganger i uka eller gå ut å drikke kaffe nesten hver dag :o)

;-) Ja, like barn leker som oftest best! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...