Gå til innhold

Har du samme far til alle barna dine?

Anbefalte innlegg

Gjest Nåspør

Hos oss er det mine og dine og våre barn. Vi har det fint med det. Trenger du å vite hvor mange jeg har ligget med o gså?

Jeg skjønner godt at du vaøgte det nicket. Kanskje du burde valgt ett til? Dummis, for eksempel?

Er du den uføre som har gamle fedre?

Fortsetter under...

• Svar 100
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• morsan

7

• Mistera

3

• Klara Q

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg har bare skilte venninner. Den ene har jeg kjent i 22 år og den jeg ble sist kjent med var for 6 år siden.

Jeg har vel egentlig lite felles med dem som er gift, de har ikke akkurat tid til å stikke innom meg flere ganger i uka eller gå ut å drikke kaffe nesten hver dag :o)

Mine klubbvenninner/kolleger er stort sett gift med den samme som for 30 år siden.

Annonse

Gjest sandex

Og disse fire fedrene, har de også flere barn enn det ene hver av dem har med naboen?

Ikke så lett å lage seg et familietre, da nei! ;-)

He he... Det er "heldigvis" bare en av fedrene som har egne barn utenom.. 2 stk... så den ene har jo to halvsøsken som hun ikke bor sammen med, og så har hun da 3 halvsøsken hjemme... Huff og huff. Ikke lett å holde orden der etterhvert :)

Annonse

Gjest ikke signatur

Så lenge de har samme mamma og bor hos henne synes jeg ikke det er noe problem.

Jo, men det er jo stress når et barn skal til faren sin da, og en annen da... Og en skal til faren i julen, og da er moren bare hjemme med minsten f.eks....

Gjest ikke signatur

To fedre er kansje mer vanlig og akseptert, men jeg tenkte på 3 eller flere.Det er litt ekstremt, er det ikke?

Jo, en i familien har fire barn med fire.. Mye problemer med det (rettsak med en mann, en annen slo henne osv.) Hun har også flyttet mye, og fått barn raskt før de kjente hverandre ordentlig. Brukte ikke prevensjon..

Jo, men det er jo stress når et barn skal til faren sin da, og en annen da... Og en skal til faren i julen, og da er moren bare hjemme med minsten f.eks....

Det har ikke vært så stort problem her. De to eldste har aldri vært hos faren sin og den minste har startet å reise nå. Så jeg har hatt alle hjemme hele tida.

Gjest ikke signatur

Det har ikke vært så stort problem her. De to eldste har aldri vært hos faren sin og den minste har startet å reise nå. Så jeg har hatt alle hjemme hele tida.

Da er det jo litt anderledes. Også stress om far bor langt borte og må reise dit barnet bor og bo på hotell, eller han må hente barnet og så reise hjem. Barnet mister også tid med søsken siden en annen reiser en annen periode.

Da er det jo litt anderledes. Også stress om far bor langt borte og må reise dit barnet bor og bo på hotell, eller han må hente barnet og så reise hjem. Barnet mister også tid med søsken siden en annen reiser en annen periode.

Han reiser alene med fly. Det er litt stress synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...