lalabua Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Testet positivt tre dager etter jeg skulle hatt mensen. Tre dager senere begynte jeg å blø kraftig og blødde mye en dag og litt mindre dagen etter. Idag blør jeg nesten ikke. Hva er dette? En spontan-abort? Eller sen mens?Bør jeg gå til legen eller er det nok at jeg venter på neste mens? Takknemlig for svar. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Jeg opplevde noe slik da vi prøvde på andremann. Gikk en uke over tiden og plutselig kom det mye mens/blod på en gang. Jeg hadde da ikke testet meg så jveg vet ikke om jeg hadde vært gravid da. Men jeg gjorde ingenting/gikk ikke til legen og et par måneder senere var minsten på vei. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Du testet positivt på en gravi-test 3 dager etter forventent mens. Så fikk du blødning 3 dager etter det igjen. Det tyder på at du har hatt en tidligabort. Du behøver ikke å gjøre noen ting, heller ikke vente med å bli gravid igjen. Det er svært vanlig med slike tidligaborter. Mange forsinkede menser er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.