Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Leser så mange annonser fra dere jenter der dere skriver minimum 19 cm lang og da bare lurer jeg på tilstandens rike.Ildg er i live ja!!

Hehe... - hvor leser du disse annonsene henne?

Jeg har aldri hverken skrevet i en annonse eller sagt - ikke engang tenkt - at jeg ønsker meg en som er minimum 19 cm.

Det er ikke så nøye, bare den duger til sitt bruk.

Hehe... - hvor leser du disse annonsene henne?

Jeg har aldri hverken skrevet i en annonse eller sagt - ikke engang tenkt - at jeg ønsker meg en som er minimum 19 cm.

Det er ikke så nøye, bare den duger til sitt bruk.

Internett, blader osv...

Den er litt underkvadratisk vel og merke. Stempelmotorer som er underkvadratisk er typisk seigdradde, tenk på det når du går i gang!;-)

Utrolig morsomt skreve ildg, men jeg forstår ikke, min er iallefall ikke seigdratt det er sikkert, så den kåte berta fra Ålesund er her fortsatt ja.

Kraftige blodårer rundt skaftet kan kompensere for liten størrelse. Det samme hvis penishodet er betydelig større enn skaftet, nesten som en sopp.

Det er bedre med en knudrete enn en glatt har jeg fått høre fra en del damer.

Min er nok noenlunde glatt, men den krommer litt oppover, morsomt å se Nerdrum sitt selvportrett, skulle tru det var meg selv he he.

Jo, men i Noen som passer for meg-annonsene i avisa, har jeg aldri lagt merke til den slags "krav" eller ønsker...?

Jaja. Tror ikke du skal henge deg så mye opp i disse annonsene.

Tusen takk Klara, hva mener du er riktig måte å bruke den på, jeg har også ei god tunge jeg bruker så ingen er blitt skuffa enda, selv om penisen er liten.

Annonse

Tusen takk Klara, hva mener du er riktig måte å bruke den på, jeg har også ei god tunge jeg bruker så ingen er blitt skuffa enda, selv om penisen er liten.

KlaraQ tuller med deg. Hun hører til de damene som liker "big-block" som de sier på am-car-språket;-)

Liten? Gjennomsnittet erigert er 13-17 cm, står det her:

http://www.mso-bergen.no/index.php?show=102&expand=102

"Hva er egentlig normalt?

Størrelse på penis

Varierer mye i slapp tilstand. Både tykkelse og lengde utjevnes mer i erigert tilstand, penis kan bli opptil 4 ganger så stor i stiv tilstand. Normalvariasjon er 10-20 cm. Gjennomsnitt i erigert tilstand er ca 13-17cm. Mest sannsynlig er gutter mer opptatt av størrelsen på penis enn det jenter er, og de aller fleste peniser vil være i stand til å tilfredsstille ei jente. Det viktigste er hvordan man bruker den. Det er viktig å være klar over at store peniser kan gjøre samleie mer smertefullt for en jente - spesielt dersom hun ikke er opphisset og har fuktige kjønnslepper."

Du vet sikkert fint hvordan du skal bruke både penis og andre "verktøy" for å glede en kvinne. Alltid lurt å forhøre seg DIREKTE med den aktuelle kvinnen, da vi alle er så individuelle. Noen liker ditt og noen liker datt :)

Kizza1365380506

Leser så mange annonser fra dere jenter der dere skriver minimum 19 cm lang og da bare lurer jeg på tilstandens rike.Ildg er i live ja!!

Ja men som en kvinne med lang erfaring så er det ikke det som teller i lengden. Hovedsaken er at man tenner på hverandre. Dessuten er det kjempemange andre måter å tilfredsstille en jente. Vet ikke hvor gammel du er, men med tiden vil du lære det. Lytt til jenten, hør hva hun liker og ta det derifra. Stimulering og forføring er viktigere i de fleste tilfeller.

Mvh

Liten? Gjennomsnittet erigert er 13-17 cm, står det her:

http://www.mso-bergen.no/index.php?show=102&expand=102

"Hva er egentlig normalt?

Størrelse på penis

Varierer mye i slapp tilstand. Både tykkelse og lengde utjevnes mer i erigert tilstand, penis kan bli opptil 4 ganger så stor i stiv tilstand. Normalvariasjon er 10-20 cm. Gjennomsnitt i erigert tilstand er ca 13-17cm. Mest sannsynlig er gutter mer opptatt av størrelsen på penis enn det jenter er, og de aller fleste peniser vil være i stand til å tilfredsstille ei jente. Det viktigste er hvordan man bruker den. Det er viktig å være klar over at store peniser kan gjøre samleie mer smertefullt for en jente - spesielt dersom hun ikke er opphisset og har fuktige kjønnslepper."

Du vet sikkert fint hvordan du skal bruke både penis og andre "verktøy" for å glede en kvinne. Alltid lurt å forhøre seg DIREKTE med den aktuelle kvinnen, da vi alle er så individuelle. Noen liker ditt og noen liker datt :)

Så du Klara er fornøyd med størrelsen min.

Ja men som en kvinne med lang erfaring så er det ikke det som teller i lengden. Hovedsaken er at man tenner på hverandre. Dessuten er det kjempemange andre måter å tilfredsstille en jente. Vet ikke hvor gammel du er, men med tiden vil du lære det. Lytt til jenten, hør hva hun liker og ta det derifra. Stimulering og forføring er viktigere i de fleste tilfeller.

Mvh

Jeg er 38, men jeg bruker tunga også, det er veldig populært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...