Gå til innhold

Hva synes dere om torsdagsklubben i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Irriterte meg litt over at hun sa "eh" hele tiden før hun skulle begynne å si noe nytt.

Men det er lett for. Filmet meg selv en gang da jeg skulle fortelle om meg selv etc, og oppdaget at jeg gjorde det selv. Så det tror jeg er noe man må være bevisst på i rollen som nybakt programleder.

Annonse

Gjest tv-slaven

Irriterte meg litt over at hun sa "eh" hele tiden før hun skulle begynne å si noe nytt.

Men det er lett for. Filmet meg selv en gang da jeg skulle fortelle om meg selv etc, og oppdaget at jeg gjorde det selv. Så det tror jeg er noe man må være bevisst på i rollen som nybakt programleder.

Jeg la også merke til det.. men hun var nok veldig nervøs og gned hendene sammen flere ganger.. og måtte få stikkord fra crewet! Ikke lett å hoppe rett inn i det slik som hun gjorde..

En ting er å være gjest,. men å holde styr på Gjersten, Jespersen og de to gjestene, samt å følge "oppskriften" kan ikke være lett.!

:-)

Til å være første gang som programleder synes jeg tante Ellen klarte seg veldig bra. Sporty gjort å hoppe i det på så kort varsel! En ting er å komme som gjest, en helt annen ting er det å skulle lede hele bøtteballetten.

Helt enig! Silje Stang har tross alt lang fartstid som programleder fra radio før hun kom på TV, så det er ikke så rart at hun er litt kjappere i overgangene etc.

I rettsalen, som jo er Andenæs' gebet, så er det jo en fordel at man ikke går for raskt over til noe nytt - man må jo la dommerne få tid til å notere alt det viktigse som advokaten har sagt! :-))

Jeg likte også godt at Andenæs høyt og tydelig lo av en del av vitsene til Otto & Thomas - da VET vi jo at dette ikke er øvd inn på forhånd! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...