Gjest Dette skal jeg lære! Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja, det er definitivt mulig å onanere i 4 timer kontinuerlig, men kanskje jeg burde si 1-4 timer. 4 var vel en slags maks for meg. Jeg vil foreslå å prøve på 1 time først.. Men du må bruke endel olje evt andre glidemidler!! Ellers blir det fort veldig sårt og kan bli veldig vondt. Pausene innimellom er bare for å ta en stopp på noen sekunder for å spenne PC-muskelen og roe seg litt ned før en så fortsetter. Eller for å ta på mer olje... Ikke lange hvilepauser. Kan nok likevel bli _litt_ sårt dagen etterpå, men det går over. I løpet av en time vil det være mange ganger du vil være i nærheten av å komme. Kanskje 10-20 ganger el slikt. Etterhvert kan det hende du blir så opphisset at det bare skal en berøring/runk til for å komme. Det er viktig å ta seg så forsiktig som mulig over kanten (der du ikke klarer å la være å komme), særlig i starten. Slike kvelder hadde jeg vel ganske uregelmessig, men ikke særlig mer enn en gang i uka på det meste. Men det lønner seg å øve på å onanere lenger hver gang ellers også. I stedet for en kjappis på 5 min, sats på 20-30 min etc.. Dessuten kan du godt gjøre det sammen med en partner etterhvert. Hun kan finne en komfortabel stilling mellom beina dine for å onanere deg. Da må du ha trent deg litt opp slik at du vet når hun må stoppe, og at du klarer å holde litt ekstra igjen dersom hun ikke stopper fort nok. For meg tok det ganske lang tid før jeg faktisk følte at jeg virkelig var multiorgasmisk, ca 6mnd. Det vil nok være perioder der det føles som om det ikke virker eller ikke blir noe særlig bedre, men stå på, og bli sterkere i PC-muskelen, så går det plutselig opp for deg en dag at det går an å holde igjen selv om en tipper helt over. En ny tidsregning har begynt! Holdt igjen min første orgasme/utløsning i dag! Kjente det begynte å komme og spente PC-muskelen det jeg orket. Kjente det pumpet godt i sædlederen, men ingen ting kom ut. Kjente dog ingen merkbar orgasme å snakke om, men hadde vel noe med at jeg hadde nok med å holde igjen og ikke klarte å nyte de som skjedde. Junior holdt seg stående etterpå, kanskje ikke 100% men i hvert fall 90%. Kom ørlite grann skum(!) ut da jeg fortsatte. Merket imidlertid at jeg ikke orket å jage etter neste, det ble for mye teknisk å tenke på og dermed forsvant ereksjonen. Men jeg er på vei! Takk Don Juan, snart er vi to super-elskere i by'n! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138874-skille-mellom-orgasme-og-utl%C3%B8sning/page/2/#findComment-870582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonJuanDeCorazon Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 En ny tidsregning har begynt! Holdt igjen min første orgasme/utløsning i dag! Kjente det begynte å komme og spente PC-muskelen det jeg orket. Kjente det pumpet godt i sædlederen, men ingen ting kom ut. Kjente dog ingen merkbar orgasme å snakke om, men hadde vel noe med at jeg hadde nok med å holde igjen og ikke klarte å nyte de som skjedde. Junior holdt seg stående etterpå, kanskje ikke 100% men i hvert fall 90%. Kom ørlite grann skum(!) ut da jeg fortsatte. Merket imidlertid at jeg ikke orket å jage etter neste, det ble for mye teknisk å tenke på og dermed forsvant ereksjonen. Men jeg er på vei! Takk Don Juan, snart er vi to super-elskere i by'n! Da er du på riktig spor! Må huske på at en orgasme uten spruting vil uansett være en noe annerledes følelse enn en med masse sprut. Senere blir det bedre, ikke så mye stress, og da kan du kjenne etter hvor deilig det er. Det jeg merket i starten var at selv om ikke mellomorgasmene var så mye å skryte av, så ble orgasmen til slutt mye sterkere likevel. Nå for tiden nyter jeg å ligge å "vake" på 95-100% opphisselse, tippe over litt, det er nesten som å konstant være på point of no return, og det føles som om det blir _en_ lang orgasme som bare varer og varer. Stå på, ikke ha så mye forventninger om akkurat hva som skal skje, så finner du nok ut av det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138874-skille-mellom-orgasme-og-utl%C3%B8sning/page/2/#findComment-870638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Tantrisk sex er mye mer enn bare multiorgasmer for menn. Tantrisk sex er (nesten) en religion. Å lære seg å bli multiorgasmisk kan hvem som helst lære seg uten å måtte gjøre ritualer mens en har sex. Det er bare en teknikk som skal til. Men teknikken blir beskrivet i litteraturen om tantrisk sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138874-skille-mellom-orgasme-og-utl%C3%B8sning/page/2/#findComment-870686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonJuanDeCorazon Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Men teknikken blir beskrivet i litteraturen om tantrisk sex? Ja, absolutt, men den er også beskrevet mange steder uten at tantrisk sex nevnes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138874-skille-mellom-orgasme-og-utl%C3%B8sning/page/2/#findComment-870727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confusicus Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 En ny tidsregning har begynt! Holdt igjen min første orgasme/utløsning i dag! Kjente det begynte å komme og spente PC-muskelen det jeg orket. Kjente det pumpet godt i sædlederen, men ingen ting kom ut. Kjente dog ingen merkbar orgasme å snakke om, men hadde vel noe med at jeg hadde nok med å holde igjen og ikke klarte å nyte de som skjedde. Junior holdt seg stående etterpå, kanskje ikke 100% men i hvert fall 90%. Kom ørlite grann skum(!) ut da jeg fortsatte. Merket imidlertid at jeg ikke orket å jage etter neste, det ble for mye teknisk å tenke på og dermed forsvant ereksjonen. Men jeg er på vei! Takk Don Juan, snart er vi to super-elskere i by'n! Hvor lang tid har du brukt på øvingen da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138874-skille-mellom-orgasme-og-utl%C3%B8sning/page/2/#findComment-874675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.