Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg mildest sagt forvirret. Skal starte med spray 22.3 (egentlig) men er nå tilbudt en jobb jeg ikke kan si nei til.(mistrives veldig i nåværede jobb så det er grunnen til at jeg ønsker å bytte jobb) Riktignok er dette bare et vikariat på 1,5 år, men det er min åpning inn i en spennende bedrift.

Jeg lurer på; siden dette er et vikariat, bør jeg vente med mitt siste forsøk en stund eller skal jeg tenke på meg selv? er 35 år og dette er mitt 3 forsøk. jeg vet jo ikke engang om jeg blir gravid noen gang?

Synes dette er utrolig vanskelig. Har ungåttå søke jobber de to siste årene på grunn av forsøkene men nå er jeg lei av å mistrives.

Kan noen gi råd til en forvirret og litt deppa jente?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138877-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-jobbfors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta jobben og ikke ha dårlig samvittighet dersom du skulle bli gravid!

Å ha en jobb der man trives er i mine øyne kjempeviktig - og selv om det bare er et vikariat, er det, som du sier, en åpning inn i denne bedriften du ønsker å jobbe i.

Ta jobben - og fortsett forsøkene!

Lykke til - med begge!

Gjest hannemt

Ta jobben og ikke ha dårlig samvittighet dersom du skulle bli gravid!

Å ha en jobb der man trives er i mine øyne kjempeviktig - og selv om det bare er et vikariat, er det, som du sier, en åpning inn i denne bedriften du ønsker å jobbe i.

Ta jobben - og fortsett forsøkene!

Lykke til - med begge!

Ja, jeg må bare råde deg til det samme som KaVa.

Tenk på deg selv, ikke sett livet ditt på hold selvom dere forsøker å få barn. Altfor mange jenter setter seg selv og sin karriere bakerst i køen i denne perioden med IVF og prøving. Og resultatet av dette blir ofte at man holder ut i en jobb man egentlig ikke trives i. Dette er du ikke tjent med hverken i prøvesammenheng eller som person.

Dette er en problemstilling jeg daglig møter i min jobb som refleksolog og behandling av barnløse, og mitt råd er nesten alltid det samme. Sett ikke livet på vent, lev og grip de sjansene som byr seg!

Ta jobben du, og lykke til med begge deler!

Gjest hannemt

Feiltolket visst spørsmålet ditt...

Men jeg fikk sagt hva jeg mente allikevel tror jeg ;-))

prøver igjen...

Jeg synes du skal starte på forsøket som planlagt, dersom du selv føler at du kan takle det både fysisk og psykisk i forhold til det stresset det er å starte i ny jobb. La iallefall ikke tanken på jobben stoppe deg, skal du utsette forsøket burde det være fordi det er noe DU ha lysst til... og ikke pga. hva de mener på jobben...

fortsatt lykke til ;-))

klem

blanca1365380639

Hei!

Vet du hva, kanskje en positiv forandring i livet ditt til og med kan hjelpe deg med å bli gravid. Det er så mye som spiller inn, og det å mistrives på en jobb påvirker nok en selv mer enn man er klar over. Så bytt jobb, da har du hvertfall en positiv hendelse i livet ditt som kanskje kan påvirke livet positivt på mange måter. Jeg er sikker på at når du blir gravid og forteller hva dere har vært igjennom er det full forsåelse for dine valg og prioriteringer.

Lykke til, håper det går bra både med jobb og forsøk!

PS jeg har også nettopp byttet jobb, og lurer litt på det samme som deg, men vi er på Pergo-stadiet fortsatt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...