Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha fått utført radikal hysterektomi for ett og et halvt år siden på grunn av kreft valgte legene å beholde eggstokkene da jeg var så (ung).29 år. Etter dette får jeg stadig store cyster i eggstokkene. Sist de tappet meg tok de 65ml som er ganske mye. For tre måneder siden begunte jeg med p-piller i håp om å stagnere cystedannelsen, men de kommer stadig tilbake. I og med at eggstokkene er sydd opp mot bukhulen kan man med det blotte øye se cystene fra utsiden, og de er forferdelig smertefulle. Legene strides om å fjerne dem eller ikke. Jeg vil bare ikke ha vondt mer!!!! Er det noen som har lignende erfaringer og gode råd? Jeg er nå 31 år og orker ikke å gå med disse smertene lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138888-cyster-i-eggstokkene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pco-stokker

Mulig jeg er helt på jordet, men kanskje det hjelper med Metformin? Jeg har selv pco og en del cyster på eggstokkene, men disse ble mindre da jeg brukte Metformin, dette var visst vanlig fikk jeg vite. Allerede etter et halvt år var cystene merkbart mindre! Du kan jo spørre legen din om dette er noe for dine cyster?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138888-cyster-i-eggstokkene/#findComment-872433
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...