Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Norbag
Skrevet

Jeg hadde sex med en 56 år gammel dame. Selv er jeg 18 år.

Hun hadde veldig hårete brystvorter, og jeg lurer på om dette er normalt? Da mener jeg VELDIG hårete!!!!!!

Rompa hennes var også full av hår.

Jake1365380469
Skrevet

Fin aldersforskjell.

Håper dette innlegget var en spøk....grøss og gru!

Kizza1365380506
Skrevet

Velbekomme. Dette er jo like gale som han på 60 og hun på 20.

Skrevet

Grensen går når håravfall har gjort sitt inntog på musa. Du er en ordentlig ræser, ta med ingeniøren på din neste erobring.

Gjest Dame på 56 år
Skrevet

Jeg har hatt sex med en gutt på 18 år og jeg lurer på om det er normalt at de har liten tiss?

Skrevet

Grensen går når håravfall har gjort sitt inntog på musa. Du er en ordentlig ræser, ta med ingeniøren på din neste erobring.

Morsom du ildg, spørs om du skulle hatt et treff med meg ja!! He he Så jeg kan lære deg litt!!!

Skrevet

Morsom du ildg, spørs om du skulle hatt et treff med meg ja!! He he Så jeg kan lære deg litt!!!

Jeg tror du får det hyggeligere med Klara:-/

Skrevet

Jeg tror du får det hyggeligere med Klara:-/

Har begynt å like deg jeg, er ikke du ei kåt berte fra Ålesund da!!

Gjest mamama
Skrevet

Ja, det er normalt. Når kvinner kommer i overgangsalderen produserer de mindre østrogen, og det fører til økt kroppsbehåring - også på brystene.

At kvinner har hår i rompa er også vanlig, i større eller mindre grad.

De fleste fjerner hårene, men tydeligvis ikke alle!

Håper du koste deg!

Skrevet

Jeg har hatt sex med en gutt på 18 år og jeg lurer på om det er normalt at de har liten tiss?

Hørtes ut som du ble fornærmet. Du må vel være pedo.

Pappa Bjørn
Skrevet

Man pleier vel normalt ikke å stille slike spørsmål selv om man driver med eldreomsorg vel?

GanskeNorsk
Skrevet

Min er ca 19 cm og ganske så tykk, så det kommer nok litt an på om man er "heldig" utstyrt eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...