Gå til innhold

HJELP......FRYSEFORSØK!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vil så gjerne lykkes nå...

Er så usikker nå...har mislykkede IVF forsøk bak oss,men nå er vi så heldige å har fått dette "bonusforsøket"Lurer på om det hadde vert lurt å tatt noe form for hormoner(hcg)eller lignende,blodfortynnende,vitaminer i forkant av forsøket?VIL AT DET SKAL FESTE SEG;KLORE SEG FAST!!!!dette er vår siste sjangs.Har prøvd i mange år,sså lykkes ikke det denne siste gangen er det vel bare å se sannheten i øynene...snufs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138894-hjelpfrysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snartnr2

glemte å skrive at jeg "spotter"3-4 dager før mens.kan det vere tegn på lavt progesteron nivå tro?Håper på svar;)

Kan egentlig ikke svare deg på det med hormoner. Men selv har jeg tydd til fotsone og hun sverger til visse kostholdsregler i tillegg, bl.a. avhengig av blodtypen din. Ifølge henne kan vi i dag spise oss infertile....

Jeg kan ikke stå inne for dette, men også jeg gjør et kramaktig forsøk i håp om å lykkes. Så kanskje du også skulle tatt kontakt med en som driver med fotsone eller ernæring?

Lykke til - uansett! Krysser fingrer for at dere lykkes denne gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138894-hjelpfrysefors%C3%B8k/#findComment-869824
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...