Gå til innhold

Klær fra 80-tallet...hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest epletre

Vi hadde 80tallsparty i 30aarsdagen til sostera mi. Vi gikk paa Fretex aa kjopte alt! Vi tuperte haaret, med halen paa halv fire, masse overdreven sminke, (blaa foreksempel, og masse kajal).

Skinnjakke, vide utvaska haalete dongeribukser, toysko i forskjellige farger slo an, og ikke minst saann styggt baand i haaret!

Gaa paa fretex, der finner du det meste! Kos deg:0)

Annonse

Kizza1365380506

Tror det er bedre å se Saturday Night Fever. Grease er skal vel egentlig være fra tidligere selv om filmen er laget etterpå.

Surrer så utrolig med 60, 70, og 80 tallet. Når jeg hadde skrevet innlegget begynte jeg til og med å lure på om Grease var for 50 tallet. Herrejusus, må være for seint på natta. :o|

Gjest bebba

Lurer på om ikke Falcon Crest e fra 80 tallet. Den går jo på en eller annen kanal nå. Synes liksom alt glir over i hverandre på en måte.

Mvh

Det har du nok rett i, men jeg husker ikke klesstilen der. Grease og Saturday Night Fever husker jeg godt og har sett dem i senere tid, men blander kanskje litt der. I hvert fall var de meget populære og preget moten etterpå.

Kizza1365380506

Det har du nok rett i, men jeg husker ikke klesstilen der. Grease og Saturday Night Fever husker jeg godt og har sett dem i senere tid, men blander kanskje litt der. I hvert fall var de meget populære og preget moten etterpå.

Begynte ikke Beverly Hills serien også tidlig på 80 tallet? Mener jeg reagerte på det her en dag jeg tilfeldigvis så den. Morsomt å se gamel serier igjen. Eller kanskje det var 90 tallet. Skjønner du. Ikke greit å verta gamal. :o)

Mvh

Gjest bebba

Begynte ikke Beverly Hills serien også tidlig på 80 tallet? Mener jeg reagerte på det her en dag jeg tilfeldigvis så den. Morsomt å se gamel serier igjen. Eller kanskje det var 90 tallet. Skjønner du. Ikke greit å verta gamal. :o)

Mvh

Beverly Hills tror jeg kom senere, husker den ikke så godt. Kanskje den var på nitti-tallet. Dallas var den første, så kom Dynastiet og da Falcon Crest. Siden har det kommet mange.

Kizza1365380506

Beverly Hills tror jeg kom senere, husker den ikke så godt. Kanskje den var på nitti-tallet. Dallas var den første, så kom Dynastiet og da Falcon Crest. Siden har det kommet mange.

Ser du. Man blir helt døgnvill, eller heter det årsvill, etter noen år.

Ja, ja, det var tider det. Småbarnsmor, god økonomi, usikkerhet, ungdom. Vel jeg lengter ikke tilbake.

Mvh

Annonse

Surrer så utrolig med 60, 70, og 80 tallet. Når jeg hadde skrevet innlegget begynte jeg til og med å lure på om Grease var for 50 tallet. Herrejusus, må være for seint på natta. :o|

Men er ikke Grease sånn fra 50-tallet da? Jentene ser da slik ut med vippeskjørt og sløyfer i håret og de solbrillene.

Jo tror det. Den ble vel bare sendt på 70-80 tallet. Husken er ikke hva den engang var.

Men hvis jeg tenker på ungene og hva jeg brukte av klær den gangen.

Tights og lange t-shorter. Bukser med legg som var trange nederst. Mokasiner i alle farger. Store briller. Pastellfarger og vide skjørt til midt på leggen.

Kizza1365380506

Men hvis jeg tenker på ungene og hva jeg brukte av klær den gangen.

Tights og lange t-shorter. Bukser med legg som var trange nederst. Mokasiner i alle farger. Store briller. Pastellfarger og vide skjørt til midt på leggen.

Ja ikke sant. Jeg husker hestehalle på siden, store smykker kjempedigre skulderputer. Vi hadde tights med lang genser og belte hadde vi ikke? Gud så grusomt. Og så hadde vi kjoler med knepping foran og krager, gullknapper, trange mansjetter og vide ermer med puff, belte i livet. Jeg husker jeg hadde en grønn, æsj.

Mvh

Ja ikke sant. Jeg husker hestehalle på siden, store smykker kjempedigre skulderputer. Vi hadde tights med lang genser og belte hadde vi ikke? Gud så grusomt. Og så hadde vi kjoler med knepping foran og krager, gullknapper, trange mansjetter og vide ermer med puff, belte i livet. Jeg husker jeg hadde en grønn, æsj.

Mvh

Æsj, tights med lang genser og belte, det var grusomt. Jeg husker ikke kjolene, men nå er ikke jeg noe kjolemenneske heller.

Hehe, skulderputene husker jeg godt. De likte jeg fordi da så jeg ikke så tynn ut :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...