Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Yes please. Jeg vil ha mange penger, ny karriære, mannen min blir bedre, nytt hus og båt osv. Går det greit? Si ja da...

Siden vi nå går inn i månefasen hilaklure og den absorberer med Saturn vil du oppleve hell og lykke i hele mars og april.

Din mann vil bli yr og kåt, dere vil vinne i lotto og helsen vil være utmerket.

I slutten av perioden vil du motta en innbydelse til et selskap, dette vil være starten til noe nytt og spennende :-)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-869985
Del på andre sider

Kizza1365380506

Siden vi nå går inn i månefasen hilaklure og den absorberer med Saturn vil du oppleve hell og lykke i hele mars og april.

Din mann vil bli yr og kåt, dere vil vinne i lotto og helsen vil være utmerket.

I slutten av perioden vil du motta en innbydelse til et selskap, dette vil være starten til noe nytt og spennende :-)

mvh

Yohoo, takk skal du ha. Du har reddet natten. Nå kan jeg legge meg, drømme om min nye rikdom og min kåte mann. Ahh, det er ikke mye som skal til gitt.

Takker ydmykt for en vel gjennomført spådom

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-869988
Del på andre sider

Hvorfor MÅ det være reinspikka tull og svindel?

Tror du virkelig at livet kan være så beint fram... at svarene på ALT finnest i vitenskapen?

Innlegget ditt sier veldig lite om hvorfor dette er reinspikka tull og svindel, utdyp det.

Jeg tror bare ikke på det, holder ikke det?

Kan du evt. bevise det motsatte da?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870001
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror bare ikke på det, holder ikke det?

Kan du evt. bevise det motsatte da?

mvh

Om du har bestemt deg så har du bestemt deg, det handler bare om erfaringer, dessuten har jeg ingen interesse av å "prakke" noe på noen...

Men om jeg skulle ut i fra mine erfaringer... altså jeg er klarsynt (noe som betyr intet annet en en VEL velutviklet intuisjon ikke noe hokkus pokkus), har varme hender, spår med tarot som hjelpemiddel osv...

Kan nevne i fleng men ser ikke helt vitsen med dette da du er overbevist!

Har også hatt nærkontakt med døde mennesker, kjente og ukjente... osv osv... Da er jeg altså etter din mening stein spikka gal!

For ingen kan vel se noe som ikke er der, ingen kan vel vite noe som ennå ikke har skjedd.

Så da er det du som må forklare meg hvorfor mange av drømmene mine og synene mine ender opp i sannhet når det ennå ikke har skjedd?

MEN folk har fått seg et støkk før.... når de oppdager at ting ikke er så A4 og svart/hvit som de vil ha det til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870006
Del på andre sider

Om du har bestemt deg så har du bestemt deg, det handler bare om erfaringer, dessuten har jeg ingen interesse av å "prakke" noe på noen...

Men om jeg skulle ut i fra mine erfaringer... altså jeg er klarsynt (noe som betyr intet annet en en VEL velutviklet intuisjon ikke noe hokkus pokkus), har varme hender, spår med tarot som hjelpemiddel osv...

Kan nevne i fleng men ser ikke helt vitsen med dette da du er overbevist!

Har også hatt nærkontakt med døde mennesker, kjente og ukjente... osv osv... Da er jeg altså etter din mening stein spikka gal!

For ingen kan vel se noe som ikke er der, ingen kan vel vite noe som ennå ikke har skjedd.

Så da er det du som må forklare meg hvorfor mange av drømmene mine og synene mine ender opp i sannhet når det ennå ikke har skjedd?

MEN folk har fått seg et støkk før.... når de oppdager at ting ikke er så A4 og svart/hvit som de vil ha det til!

Det har jeg da ikke sagt, dine tolkninger oppleves sikkert riktig for deg.

Men jeg tror mange spådamer spår mange, mange spådommer og at de en og anen gang treffer er vel ikke så rart.

Jeg ville sikkert også treffe på en del punkter viss jeg gjettet på 100 hendelser og formulerte meg vagt.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870008
Del på andre sider

Det har jeg da ikke sagt, dine tolkninger oppleves sikkert riktig for deg.

Men jeg tror mange spådamer spår mange, mange spådommer og at de en og anen gang treffer er vel ikke så rart.

Jeg ville sikkert også treffe på en del punkter viss jeg gjettet på 100 hendelser og formulerte meg vagt.

mvh

Nå sier ikke jeg at det ikke finnest svindlere der ute, for det gjør det... Dette ødelegger da en del for de som faktisk KAN dette.

Det som er, er at mange tror at dette er noe "mystisk" selv om det ikke er det, og derfor skaper det skepsis og myter om oppspinn og andre ting, men for de som tror på dette og kan det er det en fortvilet situasjon.

Saken er jo bare det at dette var en av "leveveiene" lenge lenge før både Jesus, allah og budda kom inn i bildet.

Du har vel hørt historene om personer som har gått seg vill i amazonas og levd for seg selv i flere måndter og år..

De utvikler en slags spesiell hørsel og syns sans som ikke fremkommer hos andre personer fordi URINSTINKTET vårt slår bedre inn når vi er skjerpet...altså for å overleve, for å ikke bli spist osv.

Noen tror at de som ser i klarsyn, kan se alt de vil...

Men dette er ikke tilfellet, ikke med de fleste i allefall, de må som alle andre frembringe eller at det blir ufrivillig frembrakt bilder og symboler, lukter og følelser...

Noen kan faktisk ta inn mere enn andre, alt etter som om hvordan man lever!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870013
Del på andre sider

Nå sier ikke jeg at det ikke finnest svindlere der ute, for det gjør det... Dette ødelegger da en del for de som faktisk KAN dette.

Det som er, er at mange tror at dette er noe "mystisk" selv om det ikke er det, og derfor skaper det skepsis og myter om oppspinn og andre ting, men for de som tror på dette og kan det er det en fortvilet situasjon.

Saken er jo bare det at dette var en av "leveveiene" lenge lenge før både Jesus, allah og budda kom inn i bildet.

Du har vel hørt historene om personer som har gått seg vill i amazonas og levd for seg selv i flere måndter og år..

De utvikler en slags spesiell hørsel og syns sans som ikke fremkommer hos andre personer fordi URINSTINKTET vårt slår bedre inn når vi er skjerpet...altså for å overleve, for å ikke bli spist osv.

Noen tror at de som ser i klarsyn, kan se alt de vil...

Men dette er ikke tilfellet, ikke med de fleste i allefall, de må som alle andre frembringe eller at det blir ufrivillig frembrakt bilder og symboler, lukter og følelser...

Noen kan faktisk ta inn mere enn andre, alt etter som om hvordan man lever!

Det er en kjent sak at mennesker utvikler sterkere sanser som kompensasjon for andre sanser når situasjonen tilsier eller krever det.

Blinde lærer seg f.eks å bruke hørselen og berøringssansen mye sterkere enn hva ikke blinde gjør. Men dette har ikke noe med å se i klarsyn å gjøre.

At mennesker som har gått seg vill i Amazonas e.l utvikler sterke overlevelsemekanismer er ikke det minste underlig.

På samme måten frarøver vi ville dyr deres naturlige overlvevelseinnstinkter når vi temmer de. Men jeg ser ikke sammenhengen med dette og klarsyn.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870018
Del på andre sider

Det er en kjent sak at mennesker utvikler sterkere sanser som kompensasjon for andre sanser når situasjonen tilsier eller krever det.

Blinde lærer seg f.eks å bruke hørselen og berøringssansen mye sterkere enn hva ikke blinde gjør. Men dette har ikke noe med å se i klarsyn å gjøre.

At mennesker som har gått seg vill i Amazonas e.l utvikler sterke overlevelsemekanismer er ikke det minste underlig.

På samme måten frarøver vi ville dyr deres naturlige overlvevelseinnstinkter når vi temmer de. Men jeg ser ikke sammenhengen med dette og klarsyn.

mvh

Ok da må du få det i klar tekst da!

Noen har bedre intuisjon enn andre, om du vet hva intuisjon er burde dette ikke være så vanskeligt å forstå, grunnen til at jeg sa det med Amazonas var for å poengtere at evner kan utvikles videre, og bli bedre enn hva de allerede er...

Alle er født med en viss del intuisjon, andre nesten ikke i det hele tatt, men ALLE kan utvikle den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870021
Del på andre sider

Ok da må du få det i klar tekst da!

Noen har bedre intuisjon enn andre, om du vet hva intuisjon er burde dette ikke være så vanskeligt å forstå, grunnen til at jeg sa det med Amazonas var for å poengtere at evner kan utvikles videre, og bli bedre enn hva de allerede er...

Alle er født med en viss del intuisjon, andre nesten ikke i det hele tatt, men ALLE kan utvikle den.

Selvsagt vet jeg hva intuisjon er, men noe sier meg at du er ute etter å krangle.

Det synes jeg er lite fruktbart, jeg godtar at vi er uenige i dette og kan leve med det :-)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870023
Del på andre sider

Selvsagt vet jeg hva intuisjon er, men noe sier meg at du er ute etter å krangle.

Det synes jeg er lite fruktbart, jeg godtar at vi er uenige i dette og kan leve med det :-)

mvh

Jeg syntes det samme om deg, når man så bastant uten å vite kan avkrefte noe bare fordi enn ikke tror på det selv... Hele tråden din er jo laggt opp til diskusjon!

Iogmed at du har klippet fra innlegg som tidligere har blitt sendt, altså da vet du at noen vil forsvare dette.... Også avspiser du det hele med at dette MÅ være tull og fanterier!

Videre holder det med at DU ikke tror på det, derfor er det nok... Menst JEG må BEVISE noe...

Bevis at det ikke er slik da, altså at man ikke kan være klarsynt, ha varme hender osv...

Så kan jeg sagtens bevise et eller annet for ditt sneversyn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138933-t%C3%B8v/#findComment-870025
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...