Gå til innhold

Verdens kjedeligste flyplass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jannemor

Alle flyplasser er kjedelige når du har vært der mer enn to ganger synes jeg. Nå har jeg ikke vært på Kastrup eller Charles de Gaulle.

Mvh

hva med flyplassene i finnmark! Der er det døst skal jeg si dere! Hammerfest, kirkenes og alle de små plassene rundt omkring!

Annonse

Pappa Bjørn

Nei, Frankfurt. Jeg har aldri vært så lykkelig for business class billetten min, og medfølgende lounge adgang.

Forøvrig må dametoalettet på business class loungen i Frankfurt være verdens mest øde sted.

Hva hadde du ventet? At du skulle fjerte til hornmusikk og et stort publikum?

Annonse

Evenes er vel den kjedeligste jeg har vært på, men har heller aldri vært forsinket der eller hatt behov for å tilbringe nevneverdig mer tid enn det tar å sjekke inn og gå ombord.

Heathrow har jeg vært på mange ganger, til og med med ekstra ventetid og jeg har aldri kjedet meg der.

Gjest raisin

Evenes er vel den kjedeligste jeg har vært på, men har heller aldri vært forsinket der eller hatt behov for å tilbringe nevneverdig mer tid enn det tar å sjekke inn og gå ombord.

Heathrow har jeg vært på mange ganger, til og med med ekstra ventetid og jeg har aldri kjedet meg der.

Innenlands på Heathrow er døden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...