Gå til innhold

1-årsdagen vel overstått

Anbefalte innlegg

thuva1365380402

Ja, i dag ble vår lille gutt 1 år (adoptert fra Korea). I dag har vi hatt familieselskap, og i morgen blir det stort barneselskap.

Lillegutt har også hatt på seg sin hanbok som han fikk i gave av fostermor da vi var i Korea å hentet han. Hanboken er litt stor både her og der, men vi måtte jo ha den på. Må jo sende bilder til fostermor i Korea.

Vil også samtidig gratulere alle som har kommet et skritt videre. Gleder oss til vi igjen kan starte med neste adopsjon. Vi har ikke vært hjemme et år ennå, så vi må nok smøre oss litt med tålmodighet. Men har bare lyst til å reise til Korea nå med en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139004-1-%C3%A5rsdagen-vel-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaa1365380624

Heisann!!

Kjekt å høre at feiringen er godt i gang!!! Det er klart at ettårsdagen må feires med brask og bram!!! Håper bare at mamma og pappa har overskudd igjen etter denne helga!!! gleder meg til å høre mere om feiringa!!! Lykke til videre!!!

Hei Thuva

Det er jo ikke så ofte jeg er innpå her, men jeg måtte sende en liten gratulasjon til lillegutt og vel overstått familiebursdag. Det er faktisk så sjeldent jeg er her inne at passordet mitt var borte, og jeg måtte få det på nytt av webmaster. Ja, ja, jeg har jo litt annet å henge fingrene i for tiden. Vi sees i ettermiddag, vi gleder oss til å se dere igjen. Var det klokken 16.00 vi skulle komme?

Klem fra ....

thuva1365380402

Hei Thuva

Det er jo ikke så ofte jeg er innpå her, men jeg måtte sende en liten gratulasjon til lillegutt og vel overstått familiebursdag. Det er faktisk så sjeldent jeg er her inne at passordet mitt var borte, og jeg måtte få det på nytt av webmaster. Ja, ja, jeg har jo litt annet å henge fingrene i for tiden. Vi sees i ettermiddag, vi gleder oss til å se dere igjen. Var det klokken 16.00 vi skulle komme?

Klem fra ....

Hei Koreandra!

Ja, det var kl. 16 dere skulle komme. Gleder oss til å treffe dere igjen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...