Gjest andvord Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hva synes dere re den beste musikken å danse sving til? Artist/gruppe? En låt det svinger skikkelig av? 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Det er vel grunner til at Vikingarna fortsatt selger plater? Er mye bra 70-talls rock det er genialt å danse swing til. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Det er vel grunner til at Vikingarna fortsatt selger plater? Er mye bra 70-talls rock det er genialt å danse swing til. Plater fra 1940-årene (Benny Goodman osv) og Elvis Presley fra 50-tallet. Det siste går litt raskere enn det første. Dansebandmusikk er ikke swing. Det er det svenskene kaller "bugging" - trøkker og slenger! 0 Siter
Gjest Kurt Kubein Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Stevie Ray Vaughn - Love Struck Baby. Stevie Ray Vaughn - The House Is Rockin' Amund Maarud Band - You Wish I Was F.eks. 0 Siter
Gjest Lonkil Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Plater fra 1940-årene (Benny Goodman osv) og Elvis Presley fra 50-tallet. Det siste går litt raskere enn det første. Dansebandmusikk er ikke swing. Det er det svenskene kaller "bugging" - trøkker og slenger! Du har nok desverre et poeng Vel, jeg liker rocke-swing - men Vikingarna spiller kanskje ikke så mye rock (uttalte meg egentlig på litt for tynt grunnlag relatert Vikingarna). 0 Siter
Gjest forever young Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Plater fra 1940-årene (Benny Goodman osv) og Elvis Presley fra 50-tallet. Det siste går litt raskere enn det første. Dansebandmusikk er ikke swing. Det er det svenskene kaller "bugging" - trøkker og slenger! høres ut som du har greie på det. Derfor spør jeg: hvis man vil danse swing i Oslo, kan du anbefale noe sted?? 0 Siter
Gjest selje Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Du har nok desverre et poeng Vel, jeg liker rocke-swing - men Vikingarna spiller kanskje ikke så mye rock (uttalte meg egentlig på litt for tynt grunnlag relatert Vikingarna). Bårdar Danseinstitutt? Sorry, er for gammal til å vite om hvor de gjør det nå!Men tror altså det går an på Bårdar i Kristian Augustsgate. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.