browneyes1365380642 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hei, håper noen kan komme med noen gode råd til meg, er ganske så fortvila. Det har seg slik at vi var på firmatur med jobben til typen min,og etter den turen har han begynnt å oppføre seg merkelig. Han begynnte å få masse sms og telefoner av ei som var med på turen, hu har også type. Jeg konfronterte han med dette og han sa at det var meg han var glad i og at de bare er venner. Mavefølelesen min sa noe annet så jeg begynnte å sjekke mobilen hans, der fant jeg meldinger han hadde sendt til henne hvor det bla. stod: gla i deg, savner deg, skulle ønske jeg var hos deg,,, håper vi kan ha sex en dag osv... Dette forsterka min mistanke, jeg konfronterte han enda en gang med dette og han sa de bare var venner og det var en tone de hadde seg i mellom osv.osv, jeg ba han være ærlig og han sa enda en gang at han bare hadde latt seg rive med og at det ikke var noe mellom dem. sms'ene begynnte å avta litt, men jeg haddde fortsatt en vond mavefølelse så her en natt stod jeg opp midt på natta for å sjekke mobilen hans en gang til og da fant jeg en MMS , hvor de to klinte.... jeg ble fly forbanna og såra.... enda nekter han for at det er noe mellom dem,, og at kysset bare skjedde, Begge to var edru og det var venninda som tok bildet.... Særlig sier jeg da... Nå har vi bestemt for å ha pause noen dager til han finner ut av ting... Det gjør meg vondt, jeg elsker han kjempe høyt og han sier han er glad i meg og at hu ikke betyr noe. Jeg ringte "venninda" hu benekter også at det er noe mellom dem osv.osv... jeg trur ikke på noen av dem.....! Han sier at han ikke er interesert i henne, men det er vi som har problemer.. jeg har ikke merket noe til det han ramser opp, trur ikke noe på dem, jeg følte at alt var bra før den firmaturen.. Etter det ble han så rar..... Jeg vet jeg er dum som finner meg i dette, jeg akseptere ikke det han har gjort mot meg, ingen fortjener å bli behandla på den måten. Vi er forlova og har vært sammen i 2 år.. Han er 4 år yngre enn meg.....(han er 25 jeg 29 år) Er det noen som har noen gode råd til meg? Hva skal jeg gjøre? Jeg føler at jeg ikke kan stole på han,,, burde vi fortsette hvis han vil ha meg tilbake???? Jeg er så fortvila "snufs" hvorfor skal kjærligheten være så forbaska vanskelig??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den likegyldige Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis jeg var i dine sko ville jeg forsøkt å ta litt avstand. Hvis han føler at du er avvisende vil han få opp øynene. Det er vel noe av det værste en mann kan oppleve. Det gjør ham usikker, og tanken på at han ikke lenger vet hvor han har deg er uuutholdelig. Tro meg, jeg skriver av erfaring. Prøv å ikke vise din sårhet og være desperat etter å snakke om det som har hendt. Da vet han at han har deg i sin hule hånd. Det er ikke du som skal trygle, men han ! Prøv å vise stolthet og at du er "for god for den slags" oppførsel fra hans side. Spill likegyldig på kontakt og spørsmål fra ham. Dersom det er deg han vil ha vil jeg tro at dette får ham til å despe ! Håper det ordner seg for dere slik det gjorde for oss, da jeg var den "likegyldige". Lykke til ('o') 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-871348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis jeg var i dine sko ville jeg forsøkt å ta litt avstand. Hvis han føler at du er avvisende vil han få opp øynene. Det er vel noe av det værste en mann kan oppleve. Det gjør ham usikker, og tanken på at han ikke lenger vet hvor han har deg er uuutholdelig. Tro meg, jeg skriver av erfaring. Prøv å ikke vise din sårhet og være desperat etter å snakke om det som har hendt. Da vet han at han har deg i sin hule hånd. Det er ikke du som skal trygle, men han ! Prøv å vise stolthet og at du er "for god for den slags" oppførsel fra hans side. Spill likegyldig på kontakt og spørsmål fra ham. Dersom det er deg han vil ha vil jeg tro at dette får ham til å despe ! Håper det ordner seg for dere slik det gjorde for oss, da jeg var den "likegyldige". Lykke til ('o') Hva i all verden, oppfordrer du henne til å spille spill??! Hva skjedde med "DUMP HAN!!!!"??? Han har tydeligvis ikke respekt for henne, eller har en eller annen karakterbrist. Klart hun sikkert kan holde på han en stund hvis hun spiller kortene sine riktig, men TIL HVILKEN PRIS?!?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-871415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hadde bare sagt til ham at... Sorry men her mister du meg.... Om du ikke vet hva du vil er du ikke verdt meg. Bye! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-871435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kanskje er dette en gylden anledning for ham til å modnes litt? Som "den likegyldige" skriver ville jeg også i en slik situasjon lagt sårbarheten på hylla (om jeg hadde maktet!) og latt han tatt ev. intiativ til kontakt. Gi klart uttrykk for at du IKKE tolererer slikt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-871662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Du, dette er utroskap dette også. Han skriver at han ønsker å ha sex med henne, og du skriver at dette styrker dine mistanker? Dette beviser dine mistanker. Han er utro i sinnet, og de har attpåtill klina? Du er nødt å la ham gå. Du er nødt å ikke akseptere dette. Han er nødt å trygle og innse hva galt han har gjort. Så må du på sikt se om du kan tilgi dette, og om han kan glemme henne. Du vil jo ikke være noen slags andrevalg? Eller at han skal være forelsket og betatt av andre jenter? De har gått over grensen, og antagelig blitt litt hektet på dette, fordi det er forbudt og spennende. Det må det bli en stopp på. Og du bør ikke bare godta det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-871714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den likegyldige Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva i all verden, oppfordrer du henne til å spille spill??! Hva skjedde med "DUMP HAN!!!!"??? Han har tydeligvis ikke respekt for henne, eller har en eller annen karakterbrist. Klart hun sikkert kan holde på han en stund hvis hun spiller kortene sine riktig, men TIL HVILKEN PRIS?!?! Det er ikke alle som ønsker å ende et forhold på tross av slike såre ting. Men for de som gjør det tar jeg av meg hatten for, like så de som velger å bli. Din oppfatning av det jeg skrev er at det er et spill. Er ikke hele livet et spill ? Jeg bare spør... Dessuten kan jeg ikke se noen grunn i at det er feil å avvise en mann. Det er kjent at det er en av de få måtene å få de til å åpne øynene på nemlig ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-871752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
browneyes1365380642 Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Du, dette er utroskap dette også. Han skriver at han ønsker å ha sex med henne, og du skriver at dette styrker dine mistanker? Dette beviser dine mistanker. Han er utro i sinnet, og de har attpåtill klina? Du er nødt å la ham gå. Du er nødt å ikke akseptere dette. Han er nødt å trygle og innse hva galt han har gjort. Så må du på sikt se om du kan tilgi dette, og om han kan glemme henne. Du vil jo ikke være noen slags andrevalg? Eller at han skal være forelsket og betatt av andre jenter? De har gått over grensen, og antagelig blitt litt hektet på dette, fordi det er forbudt og spennende. Det må det bli en stopp på. Og du bør ikke bare godta det. Hei igjen Tusen takk for alle svar Jeg vet at jeg rett og slett burde dumpe han, det er han som har gjort noe galt ikke jeg, men det er ikke så lett når jeg har alle disse følelsene. Jeg har latt han gang på gang fått vite at jeg IKKE tolerer det han har gjort mot meg. Jeg har bestemt meg for å gi han en sjangse til, jeg er kansje dumsnill som gjør dette, men vi har jo hatt så mye fint sammen også. Han sier at han ikke har noe mer kontakt med denne "venninda" men hvordan skal jeg vite det? Jeg bor nå hos noen venner for at han skal tenke over det han har gjort, å få litt tid for seg selv..., men egentlig var det jo han som burde flyttet ut for en periode..Ikke jeg!!!! Det har jeg sagt til han også, men da får jeg bare til svar: Leiligheten er min, jeg står på lånet!!!! den er like mye min skal jeg si deg, jeg betaler halvparten av alle regninger + mat og husleie..... Dette viser jo også hvor umoden og egoistisk han er... Jeg vet at jeg er DUM som finner meg i det, men en kan ikke bestemme over følelsene sine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-872334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Bare en tone mellom de to? Hvem er det som skriver.. Håper vi kan ha sex en dag, hvis man ikke mener det? Du fortjener å bli behandlet bedre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139153-bare-venner/#findComment-873851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.