Gå til innhold

Mitt problem?

Anbefalte innlegg

Gjest triste trulte

Kjærsten og jeg har vært sammen i et halvt år nå, er veldig lykkelige men sexlivet vårt begynner å bli et problem…

Hun vil ha sex "hele tiden", jeg har ikke så stort behov.... Og da tror hun selvsagt at jeg ikke har lyst på henne.. Og mener at det er normalt å ha lyst på hverandre hele tiden den første tiden. Jeg er HELT enig. Men jeg HAR bare ikke lyst hele tiden!! Jeg jobber 8-16 hver dag, og er sliten i hodet når jeg kommer hjem. Hun jobber på nettene i helgene, og kan dermed sove hele dagen midt i uka om hun vil det. Vi har dermed litt forskjellig døgnrytme.

Hun mener også at det alltid er hun som tar initsiativet til sex, og at om ikke hun gjør det, kan det gå to uker uten at vi har sex... Jeg synes dette er forferdelig ubehagelig, og aner ikke hva jeg skal gjøre med saken! Jeg elsker å kose og kline og ligge naken sammen, men jeg MÅ ikke ha sex....

Jeg blir så utrolig lei meg pga dette, for hun tror jo at jeg ikke har lyst på henne! Men det har jeg jo! Bare ikke så ofte som henne! De siste dagene har vi nesten kranglet om hvem av oss som har et problem!

Hun mener jeg gjør det til HENNES problem, at om hun ikke hadde tatt det opp, hadde jeg gått rundt og vært fornøyd…. Noe som antagelig stemmer! Jeg MÅ ikke ha sex hver dag!

Jeg føler det snart som en plikt.. og hun føler at hun MASER…. Vi er inne i en ond sirkel…Kan noen hjelpe meg, vær så snill!!! Jeg elsker henne!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139157-mitt-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lonkil

Har hatt akkurat det samme problemet. Det er ikke lett og kan nok ikke gi noen tips. Jeg tror fortsatt at den aktuelle jenta var nymfoman for jeg klarte rett og slett ikke å leve opp til hennes "aktivitetsnivå" :) Hun mente at jeg ikke likte henne - at hun ikke var attraktiv etc. når jeg ikke ville ha sex like mye/ofte som henne. For oss ble det et problem. Vi forsøkte å snakke om det, men det hjalp lite. Hva med å kjøpe hjelpeverktøy? Selv om du er sliten og trøtt kan du jo alikevel gi en hjelpende "finger"? La henne få tilfredstille seg selv uten at du er med - og du får kanskje mer lyst til å "bli med" selv om du er trøtt og sliten? Ikke vet jeg...

Uansett - lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139157-mitt-problem/#findComment-871342
Del på andre sider

Prøv å kom fram til et kompromiss.. og ikke minst - snakk om temaet uten å begynne å krangle!

Min samboer og jeg har det slik av og til, der jeg er den "aktive" parten. Det er slett ikke noe gøy for noen av oss når det ble til at vi hadde pliktsex bare fordi jeg var kåt! Jeg har kommet fram til det at det er ikke noe vits i å mase, det gjør bare vondt verre.

Jeg tar saken i mine egne hender hvis det er dager han ikke har lyst, og det funker fint for meg. Så kan vi heller kose sammen uten å ha sex - siden han ikke vil.

Men heldigvis så er det jo perioder hvor begge har masse lyst på sex, og de er store oppløftere!

Hvis du ikke har lyst på sex, så kan du jo f.eks. tilfredsstille henne uten at det trenger å bli noe mer ut av det.

Men... snakk sammen!! Det er det viktigste! Sørg for at hun forstår deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139157-mitt-problem/#findComment-873076
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...