Gå til innhold

Hater idiotiske svar!

Gjest som man spør får man svar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har selv snakket til isfiskere sammen med poden min. Og er i tvil: Tror isfiskere delvis er der for å nyte freden og roen, ikke for å være turistattraksjon

Om de er der for å nyte stillheten så synes jeg at de ikke skal være der det er typisk å dra på søndagstur, hvor barn, unge og eldre ferdes!

Annonse

syns ikke det var idiotisk svar. ha litt humor og flir! Hun mente vel at hun ikke vet, og at det er dypt nok,.. enkelt og greit.. Hvorfor gidde å ta seg så nær av det'??

Egentlig så irriterer jeg meg ikke så veldig.. :-)

Genialt svar :)

Tror du hun hadde målt hvor mange meter det var? Jeg hadde nok svar; "har du målbånd kan vi alltids finne det ut" - men jeg har sansen for folk som svarer dumt på dumme spørsmål *ssssssss* :)

kanskje hun hadde PMS????

Eller kanskje var det jeg :-)

Pilker du da? Jeg mener hadde du lyst til å prøve?

Jeg er sikker på at du hadde fått like mye/lite fisk som hun som svarte muggent :-)

Fikk ikke noe i går jeg heller. Men napp hadde jeg. Satte den røde fakemaggotten innerst, og det ble feil. Fisken tok der kroken ikke var :-)

Ørretten ville ikke ha hvit maggot og svart puppe. Vi hadde sittet noen timer da ja.

Rød levende maggot er best, sammen med en liten hvit, men rød maggot er jo ikke å få tak i. Jeg ringte til alle sportsbutikker som var i nærheten.

Men åkke som, sola skinte, og det var nydelig :-)

Pilker du da? Jeg mener hadde du lyst til å prøve?

Jeg er sikker på at du hadde fått like mye/lite fisk som hun som svarte muggent :-)

Fikk ikke noe i går jeg heller. Men napp hadde jeg. Satte den røde fakemaggotten innerst, og det ble feil. Fisken tok der kroken ikke var :-)

Ørretten ville ikke ha hvit maggot og svart puppe. Vi hadde sittet noen timer da ja.

Rød levende maggot er best, sammen med en liten hvit, men rød maggot er jo ikke å få tak i. Jeg ringte til alle sportsbutikker som var i nærheten.

Men åkke som, sola skinte, og det var nydelig :-)

Syntes det så veldig morsomt ut jeg.. Ta med en stol, en termos,, og fiskeutstyret.. Nye sola og se på menneskene rundt seg. gkrø meg ingenting om det er mange folk som ser på!

Tror vi skal prøve dette neste helg! Så får vi se om det er noen som sør "idiotiske spørsmål" :-)

Ærlig talt! For det første så er det fullstendig forkastelig å ha sex på isen. For det andre så synes jeg at du bør la dem være i fred, og du bør dekke til øynene til sønnen din! Når damen sier hun er dyp nok, så er det bare å ta henne på ordet!

Ha ha ha,.. ja jeg får tenke på det til neste gang jeg ser noen som tikker en pinne ned i hullet :-) som pilker !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...