Gå til innhold

Hva heter måneden MARS på tysk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk. vet du hva borettslag heter på tysk da?

Skal gjøre noen endringer på internettsiden på jobb - og jeg kan ikke tysk....

Hvis du kan ordene bedre på engelsk enn tysk kan du bruke http://babelfish.altavista.com/ - og få denne til å oversette for deg fra eng. til tysk.

Annonse

Kizza1365380506

Takk. vet du hva borettslag heter på tysk da?

Skal gjøre noen endringer på internettsiden på jobb - og jeg kan ikke tysk....

Wohnengeselschaft? Nei jeg bare tuller, jeg har bare handelsordbok og borettslag er ikke ett ord i den. Beklager.

Mvh

Gjest prust

Wohnengeselschaft? Nei jeg bare tuller, jeg har bare handelsordbok og borettslag er ikke ett ord i den. Beklager.

Mvh

Wohnbesitzervereinigung

var det ordet jeg fant i den ordlisten

Friluftsliv var verre - da foreslo ordlista leben in den Freien - eller noe sånt. Følte ikke at det var helt riktig.

Kizza1365380506

Wohnbesitzervereinigung

var det ordet jeg fant i den ordlisten

Friluftsliv var verre - da foreslo ordlista leben in den Freien - eller noe sånt. Følte ikke at det var helt riktig.

Det var nå ett gudjammerlig langt ord, jeg likte min versjon bedre selvom den var feil :o)

Friluftsliv må vel ha en bedre betegnelse enn Leben in den Freien. Hadde jeg vært på jobb kunne jeg sjekket der, vi har friluftsliv som valgfag.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...