Gjest 27år og god venn Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har vært ute men en flott jente noen ganger nå, men det blir aldri noe mer! Er redd det er i ferd med å gå over i vennskap, og nå våger jeg nesten ikke ta kontakt med henne lenger. Har prøvd flere ganger å nærme meg, men det går liksom ikke. Hvis vi går ut på byen så rekker jeg(vi) aldri å drikke nok til at hemningene forsvinner. Eneste løsning jeg ser er et godt gammeldags vorspiel med gutta, for så å møtes, men det klaffer aldri med helgene mine/hennes. Vet at jeg ikke klarer å ta det opp face-to-face på en cafe e.l. Hva skal jeg gjøre? Finnes det noe aktiviteter jeg kan foreslå som er litt sånn at det ligger i kortene? Kanskje noe med litt kroppskontakt? Eller andre forslag? Jeg er ikke typen som har lett for å vise følelser eller snakke om det, så det er en litt fastlåst situasjon jeg er i akkurat nå føler jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139270-hjelp-kj%C3%A6rlighet-blir-til-vennskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady 2004 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror ikke jeg ville ha drukket meg til mot,ikke alltid det ville ført til noe bedre av den grunn. Har dere felles interesser? så er jo det et godt utgangspunkt for å be henne ut. Vist ikke, så er det vel noe iat dere bare er venner fordi etter mine begrep er det viktig med felles innteresser for å få et forholdt til å fungere. Er du usikker,så hovrfor ikke si det som det er, hva du tenker og føler om henne, og finn ut av hva hun syntes om deg. Ikke vær redd for hennes reaksjon, for vist hun ikke tar deg seriøst på en eller annen måte, ja da vet du hvor du har henne. Du kan jo også sende et brev/kort til henne hvor du forteller hva du føler for henne. Da blir det mye lettere å få ned det man har på hjertet. Men ville ikke sendt det via sms, da det kanskje kan virke litt for upersonlig, vist du forstår hva jeg mener. Be henne ut for å spise er også et godt alternativ. Da må jo dere avtale møte dere mellom. Hun ville sikkert sette stor pris på det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139270-hjelp-kj%C3%A6rlighet-blir-til-vennskap/#findComment-872368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du, å drikke seg full er absolutt ikke måten å få jenter til å forelske seg i deg på. Jada, du tør kanskje si hva du føler og er ikke så redd for å bli såret og dumme deg ut, men det er nettopp dette det øker sjansen for å bli om du er full... Om du ber henne på en date, så ligger det da nok i kortene allerde da. Bruk ordene date, og kanskje romantisk middag. Da er det ikke tvil om at du er forelsket i henne, selv om du ikke sier det rett ut. Om hun blir med på date og romantikk med deg, da er det en sjans for at hun er litt forelsket i deg også. Og ikke vær redd for å gi henne komplimenter, si at hun er søt, pen, fantastisk... den vakreste jenta du har møtt... Så merker du på henne hvordan hun tar det, selv om noen jenter er like sjenerte som deg da, og dårlige til å ta komplimenter. Men om hun rødmer litt kanskje? Du må nok bare hoppe i det, satse litt om dette skal gå. Det værste som skjer er at du ikke får henne, men da har du i det minste prøvd. Det beste som skjer er jo kanskje verdt risikoen? Det er jo slik med kjæreligheten vet du, vi må våge å tørre bli såret og miste noe, om vi skal vinne kjæreligheten. Lykke lykke til, men jeg garanterer deg at du får dette til best i edru tilstand! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139270-hjelp-kj%C3%A6rlighet-blir-til-vennskap/#findComment-872393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolyanna Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fylla løser vel ikke det du ikke klarer å løse i edru tilstand. Du virker umoden og usikker, kanskje derfor hun trekker seg unna. Gå på kafé likevel, en eller annen gang må du begynne å takle livet uten å ha drukket vekk hemningene først. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139270-hjelp-kj%C3%A6rlighet-blir-til-vennskap/#findComment-872571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 27år og god venn Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror ikke jeg ville ha drukket meg til mot,ikke alltid det ville ført til noe bedre av den grunn. Har dere felles interesser? så er jo det et godt utgangspunkt for å be henne ut. Vist ikke, så er det vel noe iat dere bare er venner fordi etter mine begrep er det viktig med felles innteresser for å få et forholdt til å fungere. Er du usikker,så hovrfor ikke si det som det er, hva du tenker og føler om henne, og finn ut av hva hun syntes om deg. Ikke vær redd for hennes reaksjon, for vist hun ikke tar deg seriøst på en eller annen måte, ja da vet du hvor du har henne. Du kan jo også sende et brev/kort til henne hvor du forteller hva du føler for henne. Da blir det mye lettere å få ned det man har på hjertet. Men ville ikke sendt det via sms, da det kanskje kan virke litt for upersonlig, vist du forstår hva jeg mener. Be henne ut for å spise er også et godt alternativ. Da må jo dere avtale møte dere mellom. Hun ville sikkert sette stor pris på det. Lykke til! Problemet er at jeg allerede har vært ute på romantisk middag med henne, uten at det kom noe mer ut av det. Har heller aldri fått sjansen til å prate skikkelig med henne og finne ut ting, og vil sannsynligvis ikke få det på en stund. Løsningen er altså å finne på noe aktivitet med henne, som ikke nødvendigvis innebærer at det er så alvorlig (ref. middag), og likevel få muligheten til å gi henne noen hint og komme litt på vei. Uten at det må virke så alvorlig. Tror kanskje det skremmer henne litt, at det blir litt i overkant for henne hvis jeg gjør noe av det dere har foreslått til nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139270-hjelp-kj%C3%A6rlighet-blir-til-vennskap/#findComment-872633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady 2004 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Problemet er at jeg allerede har vært ute på romantisk middag med henne, uten at det kom noe mer ut av det. Har heller aldri fått sjansen til å prate skikkelig med henne og finne ut ting, og vil sannsynligvis ikke få det på en stund. Løsningen er altså å finne på noe aktivitet med henne, som ikke nødvendigvis innebærer at det er så alvorlig (ref. middag), og likevel få muligheten til å gi henne noen hint og komme litt på vei. Uten at det må virke så alvorlig. Tror kanskje det skremmer henne litt, at det blir litt i overkant for henne hvis jeg gjør noe av det dere har foreslått til nå... Jeg forstår. Det viktigste er at du gjør det du føler er rett. Du kjenner henne best. For meg høres det ut som om hun ikke er mer interessert enn å være venner med deg. En annen ting er jo det at vist du er så forsiktig med å hinte, så kan jo det være at hun ikke klarer å se det. Men hvorfor i allverden skal du hinte? og gå rundt å lure på om hun vil eller ikke vil. Spør du rett ut,vil du ihvertfall få et svar. Blir lettere for deg også å vite hva du skal forholde deg til. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139270-hjelp-kj%C3%A6rlighet-blir-til-vennskap/#findComment-872680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pimp Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg forstår. Det viktigste er at du gjør det du føler er rett. Du kjenner henne best. For meg høres det ut som om hun ikke er mer interessert enn å være venner med deg. En annen ting er jo det at vist du er så forsiktig med å hinte, så kan jo det være at hun ikke klarer å se det. Men hvorfor i allverden skal du hinte? og gå rundt å lure på om hun vil eller ikke vil. Spør du rett ut,vil du ihvertfall få et svar. Blir lettere for deg også å vite hva du skal forholde deg til. Lykke til Hei Fylla er ofte en god hjelp til så mangt, men ikke dette skulle jeg tro.. Er nok sikkert som deg, og ikke så altfor moden til å takle slike ting, og vise følelser, eller å snakke om dem er utelukket. Hvorfor ikke prøve å møte deg selv på midten??? Inviter henne ut en kveld på noen øl (ikke drikk deg drita, men et par hjelper p motet)og gå på et sted der dere ikke treffer andre kjente slik at du får snakket ut med henne i fred og ro. Fortell hva du føler og ta det fra der.. Du vil nok føle deg mey bedre når du får et svar:) Hold oss oppdatert om hvordan det går.. Dette fixer du!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139270-hjelp-kj%C3%A6rlighet-blir-til-vennskap/#findComment-880193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.