Gå til innhold

Har flasketåke.........

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært hjemme noen måneder og lillgutt har snudd seg fra mage til rygg for første gang. Det ble vill jubel og trampeklapp fra mamma og lillegutt trodde nok jeg hadde gått fra konseptene. hi-hi. Jeg er veldig lykkelig og kjempesliten tobarnsmor. Det går i ett fra morgen til kveld, men veldig stas. jeg får vile når ungene flytter gjemmefra. Storebror er veldig stolt av å være nettopp storebror, selvom det noen ganger kan bli litt voldsom kosing med lillebror.Det er ikke alltid at det passer at lillebror sitter på fanget til mamma. Stort sett går det greit. Vi har hatt barnedåp, og som med førstemann fikk tårene fritt utløp. Det var en stor dag med store følelser og ettertanke.

Lykke til til alle som venter, og god tur til de som skal dra til vakre Colombia.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139295-har-flasket%C3%A5ke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...