Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mon@mi

Hei på deg :)

Tror det kan variere noen ganger.

Begge de to gangene jeg har fått barn har det tatt en lang stund før jeg fikk menstruasjonen tilbake...siste gang nesten 9 mnd.

Så du trenger ikke å være bekymret hvis du ikke har plager av noe slag.

med hilsen

Hei på deg :)

Tror det kan variere noen ganger.

Begge de to gangene jeg har fått barn har det tatt en lang stund før jeg fikk menstruasjonen tilbake...siste gang nesten 9 mnd.

Så du trenger ikke å være bekymret hvis du ikke har plager av noe slag.

med hilsen

Det varierer nok veldig. Jeg har fått igjen mensen etter ca. 3 måneder, etter 10 uker, og etter 6-7 uker. Alle gangene har jeg fullammet (og ammet om natten- og selv om jeg i jordmorsamtale fikk beskjed om at så lenge jeg gjorde dette, var det lite sannsynlig at eggløsningen kom igang, så har ikke dette stemt for meg.)

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är stor variation, på när man får tillbaka mensen efter en förlossning. En del får tillbaka den nästan med en gång, medans andra får tillbaka den först när de slutat att amma helt. Att inte ha fått tillbaka mensen efter 6 månader är helt normalt. Om det kan finnas risk att du är gravid, skall du givetvis at ett graviditetstest. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...