Gå til innhold

Å tenne på fete

Gjest det hadde vært interessant å vite

Anbefalte innlegg

Gjest det hadde vært interessant å vite

I USA hører man jo om de som tenner voldsomt på fete kvinner, og som foretrekker å være sammen med disse.

Er dette en amerikansk fenomen, eller finnes det noen slik menn i Norge også?

Som en liten digresjon; man ser ofte utenlandske gutter sammen med tyngre norske jenter - hvorfor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139322-%C3%A5-tenne-p%C3%A5-fete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolyanna

I Afrikanske land er det hvertfall utbredt at en dame med stor rumpe er attraktiv. Det er et fruktbarhetssymbol.

Selvfølgelig finnes det "slike" i alle land, men noen er mer ekstreme enn andre. F.eks finnes det fetisjer der menn er feeders, og ikke vil annet enn å fore dama enda større. Så stor som mulig. grov mishandling, spør du meg.

Gjest utenlandsk

Men det har jo ingenting med at menn tenner på dem ;o)

Det var vel det _fordi de ikke får noe annet_ mente.

At de utenlandske guttene i Norge ikke er sammen med tyngre jenter fordi de nødvendigvis tenner ekstra på dem... men fordi de tyngre jentene har så dårlig selvtillit at de er sammen med dem... og at de utenlandske guttene ikke har sjangs på noen andre.

Annonse

Gjest girlie21

det er jo utrolig forskjellig. kjærsten min liker slanke jenter med kjøtt på beina, mens kameraten hans vil ha dem som har enda mere kjøtt på beina... det er vel heller samfunnet vårt som er lagt opp sånn at vi hele tida ser superslanke folk i reklame og overalt... Får litt angst jeg, for jeg er egentlig slank, men større enn dem som spiller i serier og sånt.

Gjest raisin

I Afrikanske land er det hvertfall utbredt at en dame med stor rumpe er attraktiv. Det er et fruktbarhetssymbol.

Selvfølgelig finnes det "slike" i alle land, men noen er mer ekstreme enn andre. F.eks finnes det fetisjer der menn er feeders, og ikke vil annet enn å fore dama enda større. Så stor som mulig. grov mishandling, spør du meg.

Ja, jeg så et program om såkalte "feeders" på tv. Utrolig ekkelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...