Gå til innhold

vet ikke hva jeg skal kalle det her....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fuji1365380447

Det skjer stadig vekk med meg... Ved en kraftig og intens orgasme begynner jeg ofte å hulke slik at tårene renner.

Det er da ikke noe å bekymre seg over - bare en fysisk reaksjon på at det har vært godt.

Kjæresten min har sagt at han har opplevd dette med flere damer før meg, så det er nok ikke så uvalig.

Kos deg du, la tårene komme!

Gjest girlie21

Det skjer stadig vekk med meg... Ved en kraftig og intens orgasme begynner jeg ofte å hulke slik at tårene renner.

Det er da ikke noe å bekymre seg over - bare en fysisk reaksjon på at det har vært godt.

Kjæresten min har sagt at han har opplevd dette med flere damer før meg, så det er nok ikke så uvalig.

Kos deg du, la tårene komme!

vi damer er rare... det føles bare så rart ut å grine etter god elskov..

Annonse

er vel en overveldende lykkefølelse kombinert med overveldende følelser... ofte om man er sliten, anspent kanskje, og så endelig slapper helt av...

kjæresten min ble også litt bekymret over dette i begynnelsen, og jeg skjønner jo at det er vanskelig å tyde...

er jo ikke så greit å skjønne at kjæresten gråter fordi det er godt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...