Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest potetgull

Hei!

Det har seg sånn at jeg(27 år) har innledet et forhold til en forlovet jente (25 år), vi har vært mye sammen det siste halvåret og ting stemmer veldig bra. Forloveden studerer utenlands og har nå fått vite om meg da hun er der og snakker ut med han, han tok det ikke pent selvsagt, men han gir meg all skylden for at det har skjedd og sier han har lyst å være venn med henne, men ikke hvis hun blir sammen med meg. Skjønner at det kommer mange reaksjoner nå som bomba er sluppet. Hun har ikke lyst å miste han som venn, så jeg vet ikke hva som skjer. Vet hun hun har veldig dårlig samvittighet ovenfor han og vet ikke hva det fører til. Jeg synes det var best hun fortalte at hun hadde truffet en annen isteden for å høre det i ettertid. Vil bare vite hva dere synes om denne smørja og hva jeg burde gjøre videre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139388-sm%C3%B8rje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Her er det ikke DU som skal føle at du har gjort noe galt! Det var hun som var forlovet og burde trukket seg ut før det ble noe mer!

2. Vil hun være venn med en som er så barnslig at han forlanger at hun ikke skal ha kontakt med deg, som hun er blitt glad i? Hvis hun setter et vennskap med eksen høyere enn å være kjæreste med deg, så er hun ikke noe å satse på. Da har hun bare brukt deg som en unnskyldning for å komme ut av forholdet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139388-sm%C3%B8rje/#findComment-873091
Del på andre sider

Annonse

Gjest potetgull

Vil du være kjæreste med en jente som har vært utro????

Det er nok oss det er snakk om ja!

Hun har vist meg hva hun skrev så ikke noe tull her. Skjønner hun trenger tid

til å fordøye å ta valg i ro. Hun var

ikke "utro" før etter hun prøvde å gjøre det slutt med han, men han taklet ikke

at det ble slutt og hun fikk ikke gjennomført det, vært mye fram og tilbake. Men er ikke bekymret for hennes tillit, hun har trossalt fortalt alt. Ikke noe problem. Det har vært en vanskelig tid for alle tro meg. Har jo villet at hun skulle gjøre det slutt og hun ville jo også det før noe skjedde, men det hele var vanskelig på mange måter. Så nå vet jeg ikke hva som skjer, hun har veldig dårlig samvittighet ovenfor han, og han er selvsagt veldig lei seg, men sier han er glad hun fortalte. Og så vil han at hun ikke skal ha noe med meg å gjøre. Vil hun ikke det så skjønner ikke jeg helt, tror jo det er derfor hun gjør det slutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139388-sm%C3%B8rje/#findComment-873987
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...