Gå til innhold

Ganske frustrert ....

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert gentleman

Bor sammen med en kjempesøt og alle tiders jente. Vi har et barn sammen og har det fint på alle måter. Bortsett fra en ting, (selvfølgelig).

I bingen!

Hun sliter med lysten, Hun er 27 år. Hun er utrolig konservativ og er ikke med på noe nytt. Prøver å snakke med henne om kanskje å prøve noen hjelpemidler/filmer som kan øke gleden og kanskje få tilbake leken, men hun bare ler det hele vekk eller ser dumt på meg. Jeg har snakket med henne om hvor mye sex betyr for meg i et forhold. Et forhold uten sex er ikke noe forhold i mine øyne.

Så hva kan jeg gjøre?? Jeg sliter skikkelig i perioder og vi passer tydeligvis ikke sammen sexsuellt og hun er ikke villig til å prøve noe nytt.

Det er sikkert mange i samme situasjon der ute og jeg vil bare høre deres erfaringer. Kan dette forandre seg på sikt eller er det over og ut??

-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun utifra at du skriver at hun er utrolig konservativ, så tolker jeg det som at hun ikke får spesielt ofte orgasme. Kanskje aldri, kanskje en gang i blant etter eviglange forspill?

Ikke at dette er noen krise, vet det er mange her inne som har mye sex, selv uten orgasme. Men om hun på en måte har gitt opp, eller ikke prøver, så tror jeg faktisk sex kan bli temmelig mye mer kjedelig for henne. At hun får mye mindre ut av det.

Onanerer hun? Tar hun initiativet til kos? Hender det dere er nakne sammen uten å ha sex? At du masserer henne, koser, kysser, uten å forvente sex? Disse tingene kan gjøre at man tenner mer, og at lysten øker. Spesielt om sex blir mer en overraskelse, at man ikke vet når kosen kommer til å lede til sex...

Dusjer dere sammen? Dusjstrålen har fått mange jenter til å få sin første orgasme, tynn stråle og lite trykk.

Mulig jeg er helt på bærtur såklart, men jeg er kanskje ikke det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873260
Del på andre sider

Gjest for@virra

Jo,jeg kjenner meg igjen.Utenom at jeg er kvinne,da.

Hos oss er det mannen som er den lite aktive og kjedelige sexpartneren.Og dette er utrolig frustrerende,kan jeg skrive under på.

Jeg har prøvd alle varianter med tilnærmelser:fristelser med deilig bad,sexy undertøy,forskjellige tider av døgnet,"invitasjoner" på mobilen hans og masse annet som jeg har fått råd her på siden.

Ingenting nytter,-han er bare slik.Og vil jeg leve med han,så må jeg akseptere hans lave sexnivå.

Han har kommet med forslag om en elsker,men det vil ikke jeg.

Jeg elsker han,-og har valgt å aksepter han.Samme om jeg holder på å gå på veggen noen ganger....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873292
Del på andre sider

petter smart

Kun utifra at du skriver at hun er utrolig konservativ, så tolker jeg det som at hun ikke får spesielt ofte orgasme. Kanskje aldri, kanskje en gang i blant etter eviglange forspill?

Ikke at dette er noen krise, vet det er mange her inne som har mye sex, selv uten orgasme. Men om hun på en måte har gitt opp, eller ikke prøver, så tror jeg faktisk sex kan bli temmelig mye mer kjedelig for henne. At hun får mye mindre ut av det.

Onanerer hun? Tar hun initiativet til kos? Hender det dere er nakne sammen uten å ha sex? At du masserer henne, koser, kysser, uten å forvente sex? Disse tingene kan gjøre at man tenner mer, og at lysten øker. Spesielt om sex blir mer en overraskelse, at man ikke vet når kosen kommer til å lede til sex...

Dusjer dere sammen? Dusjstrålen har fått mange jenter til å få sin første orgasme, tynn stråle og lite trykk.

På bærtur i mars????? Tror du at du finner noen bær nå? Da er du virkelig på bærtur.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873307
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Konservativ betyr nok ikke nødvendigvis det samme som manglende orgasme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873357
Del på andre sider

Gjest også litt frustrert...

Hos oss er det mannen som er den lite aktive og kjedelige sexpartneren.Og dette er utrolig frustrerende,kan jeg skrive under på.

Jeg har prøvd alle varianter med tilnærmelser:fristelser med deilig bad,sexy undertøy,forskjellige tider av døgnet,"invitasjoner" på mobilen hans og masse annet som jeg har fått råd her på siden.

Ingenting nytter,-han er bare slik.Og vil jeg leve med han,så må jeg akseptere hans lave sexnivå.

Jeg elsker han,-og har valgt å aksepter han.Samme om jeg holder på å gå på veggen noen ganger....

(Til forvirra.) Oj, mye av det du skrev der stemmer med mitt forhold til min mann.. Han ønsker ikke sex så ofte, og det gjør meg frustrert!! Vanskelig.. men jeg elsker ham og bryter ikke ut av forholdet pga dette. Men det sliter, helt klart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873372
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frustrert gentleman

Joda, hun får orgasme hver gang. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873438
Del på andre sider

Gjest mann-som-vet

Han er sikkert interessert i sex, men lysten er ikke lenger rettet mot deg. Det er veldig vanlig.

Slike menn kan ofte være veldig "orntlie", og derfor onanerer de i stedet for å være utro, eller bryte ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873442
Del på andre sider

Gjest Coronado

Vil bare spørre om en ting, siden du hele tiden har understreket HVOR MYE sex betyr for deg, hvorfor i alle dager gikk du inn i et forhold med et menneske som har helt annet forhold til sex da? Du MÅTTE jo skjønne at det ville bli skjærings?

Han hadde vel allerede blitt glad i henne når problemene startet da..

Man rekker å bli glad i et menneske for evt problemer oppstår..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-873935
Del på andre sider

Gjest Tristelin@

Han hadde vel allerede blitt glad i henne når problemene startet da..

Man rekker å bli glad i et menneske for evt problemer oppstår..

Jada, jeg vet det da! Det er bare så interessant at nesten alle går i den fella. (Jeg også!) En dag våkner en og er SÅ overrakset over at en er forskjellige!

Det virker som om de aller fleste har seksuelle problemer av et eller annet slag synes jeg. Det er svært få som er så heldige å treffe slik at de enten begge ikke har lyst eller har veldig lyst. Som regel er sex et diskusjonstema i heimen som en ikke er enig om, og som gjerne medfører sårende kommentarer hvis en får alkohol innabords. (Erfaring fra diverse fester oppimellom åra)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139419-ganske-frustrert/#findComment-874007
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...