Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jer ser at det har kommet en hel haug med kinatildelinger til juni gruppa i Amerika

. Men jeg finner ingen til juli gruppa..........noen som vet om ikke juligruppa også skulle få?

Gjest Kina-venter
Skrevet

De som er registrert i juni og deler av juli (t.o.m. 20/7) har fått tildeling både i USA og andre land. Har sett flere med log-in dato 20/7 som har fått!

Er nå fryktelig spent på når vi hører noe her i landet. Er det noen juni og juli-folk her!!! Gi lyd!

Menja1365380644
Skrevet

De som er registrert i juni og deler av juli (t.o.m. 20/7) har fått tildeling både i USA og andre land. Har sett flere med log-in dato 20/7 som har fått!

Er nå fryktelig spent på når vi hører noe her i landet. Er det noen juni og juli-folk her!!! Gi lyd!

Her er det juni-folk, som begynner å bli rent desperate. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det tar så lang tid her i Norge. Det er slik at man lurer på hvor denne forsendelsen egentlig er, er den sendt, er den på en flyplass, er den på Gardermoen............

Vi får fortsette å krysse fingre :)

Istra1365380608
Skrevet

Her er det juni-folk, som begynner å bli rent desperate. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det tar så lang tid her i Norge. Det er slik at man lurer på hvor denne forsendelsen egentlig er, er den sendt, er den på en flyplass, er den på Gardermoen............

Her er også en smule oppkavede juli-folk.

Får vi også nå?....eller ikke?

Vi har LID 20/7

Gjest Kina-venter
Skrevet

Vi har LID 20/7

Det kan vel knapt bli mer spennende for dere! Jøye meg. Ville bli forundret om dere ikke var med i runden som kommer nå - de kan da ikke gjøre forskjell på landene! Skal krysse både fingrer og tær for dere.

Vi har LID 29/8 og vi får nok samme spenningen i neste måned. Kommer vi med eller deler de august også???

Gjest Med kinabarn i hjertet
Skrevet

Jeg føler med dere! Det der var meg, i forrige pulje, som gikk slik og ventet for halvannen måned siden.

Men plutselig braket det løs! Fostervannet gikk - og det kommer det til å gjøre her også! :-)

I morgen reiser vi og henter de små kinagullene våre! Og neste gang er det dere som reiser!

Skrevet

Det kan vel knapt bli mer spennende for dere! Jøye meg. Ville bli forundret om dere ikke var med i runden som kommer nå - de kan da ikke gjøre forskjell på landene! Skal krysse både fingrer og tær for dere.

Vi har LID 29/8 og vi får nok samme spenningen i neste måned. Kommer vi med eller deler de august også???

.

Skrevet

.

Log In Date eller registreringsdato hos CCAA.

Skrevet

Her er en til som begynner å bli rimelig desperat. Telefonen på jobben har ringt i ett sett i dag, men jeg har blitt like skuffet hver gang. Trodde jeg skulle være mye roligere nå enn forrige gang vi fikk tildeling, men den gang ei. Håper at noe skjer i morgen!

Skrevet

Her er en til som begynner å bli rimelig desperat. Telefonen på jobben har ringt i ett sett i dag, men jeg har blitt like skuffet hver gang. Trodde jeg skulle være mye roligere nå enn forrige gang vi fikk tildeling, men den gang ei. Håper at noe skjer i morgen!

Ja, i morgen MÅ det vel skje noe. Dagene er lange, og telefonen taus. Hvor sent kan de ringe, mon? Det er nok for sent i dag. Nytt håp i morgen.

Skrevet

ja nå er det spennende dager for oss i juni og juligruppa. Håper bare vi med LID 20.07.03 er med i denne runden - det er mange tildelinger i USA nå!

Hilsen en spent

Skrevet

ja nå er det spennende dager for oss i juni og juligruppa. Håper bare vi med LID 20.07.03 er med i denne runden - det er mange tildelinger i USA nå!

Hilsen en spent

Det må være utrolig spennende for dere!! Håper at dere er med!! Hvilken forening bruker dere? Hvis det er AF reiser vi kanskje sammen!

Gjest kjøkkengudens kone
Skrevet

Vi er også en veldig spendt familie med LID 20.07.03!!

Nå må det skje NOE snart!

Skrevet

Det må være utrolig spennende for dere!! Håper at dere er med!! Hvilken forening bruker dere? Hvis det er AF reiser vi kanskje sammen!

Ja, vi er med AF vi også. Får håpe vi får reise sammen!

Ser fra annet innlegg at dere også har vært gjennom dette før. Det er like spennende -minst - denne gangen også!!

Får krysse fingrene for at noe skjer denne uka!!

Skrevet

Vi er også en veldig spendt familie med LID 20.07.03!!

Nå må det skje NOE snart!

Hei på deg - nå er det spennende ja. Gleder meg til å treffe dere igjen - håper det blir veldig snart!!

Hilsen en spent

Gjest kjøkkengudens kone
Skrevet

Hei på deg - nå er det spennende ja. Gleder meg til å treffe dere igjen - håper det blir veldig snart!!

Hilsen en spent

Heisann!

Du følger med du også ja:-))

Det blir veldig kjekt å møtes igjen!!

Vi får fortsette å krysse alt vi har...

Klem

Gjest kjøkkengudens kone
Skrevet

Vi har LID 20/7

Hei på du!!

Hvordan er stemningen?

Regner med at dere holder dere oppdaterte på det som skjer..

Det er fryktelig SPENNENDE!

Istra1365380608
Skrevet

Hei på du!!

Hvordan er stemningen?

Regner med at dere holder dere oppdaterte på det som skjer..

Det er fryktelig SPENNENDE!

Hei!

Ja nå går PC'en varm om dagen... :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...