Gjest Persille Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Vi har ikke vært på skitur nå i helgen, så det er ikke din jobb :-) Har jobbet i det firmaet som han jobber i tidligere. Kjenner en der som jeg mailer litt med innimellom, men jeg føler at jeg ikke kan sette han i en slik situasjon heller. Han jeg kjenner jobber på samme sted, men ikke i samme avdeling. Jeg har spurt han en gang tidligere, og han har svart at jeg sikkert ikke har noen ting å frykte, men jeg har ikke fortalt han om sms, innhold i disse etc... Jeg føler at det liksom ikke er fair å spørre han om han vil "spionere" om du skjønner. Skjønner det, men det var derfor jeg også lurte på om du kjente noen som han jobbet sammen med godt? Hadde du f.eks hatt en god venninde der hadde det jo ikke vært noen sak. Dessuten trenger man jo ikke spionere, man kan bare holde øynene litt ekstra åpne =) Men jeg må si; jeg hadde tolket den meldingen som ren flørt, ikke noenting annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139443-kun-profesjonellt-eller-fl%C3%B8rt-veldig-i-tvil/page/3/#findComment-874574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest unødvendigusikker? Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg er enig i at dette kan tolkes som flørt, men at det ikke trenger være ment som flørt. Dersom de har avtalt at hun skal komme etter at han har trent så skriver han at han er ferdig med å dusje (altså kan hun komme nå) og at formålet med dette er å hjelpe han med et treningsopplegg. Men alt i alt tror jeg det ligger mer bak. Det har tydeligvis vært flere meldinger og jeg tror nok det noe på gang. Kanskje det kun er en flørt, kanskje noe mer. Siden jeg nå har vært så dum å sende henne sms, og på en måte "dummet" meg skikkelig ut, vil det være veldig ufornuftig å ringe henne, be om unnskyldning, og se hva hun sier ? Bare kort nevne at jeg har vært usikker mht kontakten dem i mellom siden jeg har fått høre at de ikke har noen kontakt. Hvis det er helt uskyldig, vil hun ikke da ha forståelse for min reaksjon også, når min sabmoer tross alt har løyet til meg om kontakt ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139443-kun-profesjonellt-eller-fl%C3%B8rt-veldig-i-tvil/page/3/#findComment-874773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Siden jeg nå har vært så dum å sende henne sms, og på en måte "dummet" meg skikkelig ut, vil det være veldig ufornuftig å ringe henne, be om unnskyldning, og se hva hun sier ? Bare kort nevne at jeg har vært usikker mht kontakten dem i mellom siden jeg har fått høre at de ikke har noen kontakt. Hvis det er helt uskyldig, vil hun ikke da ha forståelse for min reaksjon også, når min sabmoer tross alt har løyet til meg om kontakt ? Jeg tror hun er med på flørten og jeg ville ikke ringt henne. Hun vil sikkert prøve å bortforklare det hele. Tror dette er noe du må ta med din samboer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139443-kun-profesjonellt-eller-fl%C3%B8rt-veldig-i-tvil/page/3/#findComment-874790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undøvendigusikker? Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg tror hun er med på flørten og jeg ville ikke ringt henne. Hun vil sikkert prøve å bortforklare det hele. Tror dette er noe du må ta med din samboer. Jeg er ikke helt sikker. Så den ene meldingen hun hadde skrevet, om at det var fint at han hadde tatt det opp, og at jeg måtte slutte å plage meg selv og andre med dette. I tillegg så jeg den første hvor hun hadde skrevet, hei fikk denne sms fra xxxx sin telefon (min). Var det fra deg eller henne ? Og han svarte det var selvfølgelig ikke fra meg, helt talentløst å gjøre noe sånt noe midt på natten. Om hun var med på flørten, så ville hun vel kanskje ikke utrykke seg sånn ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139443-kun-profesjonellt-eller-fl%C3%B8rt-veldig-i-tvil/page/3/#findComment-874793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.