Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 30 år som de siste månedene har hatt problemer med å få utløsning når jeg har sex med kona. Det er ingen problem å avslutte med hånden, men siden vi har tenkt å få barn, er det et problem. Jeg har en datter på 2 år og da var dette ikke noe problem. Jeg røyker ikke og er i bra fysisk form. Jeg har i et par korte perioder hatt dette problemet. Men da har det bare vært snakk om noen uker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139514-manglende-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å nettopp bruke hånden under samleie da? Og avslutte inni henne? Eventuelt bruke hånden samtidig som du er inni henne?

Og kanskje hun kan bruke en hånd på seg, så du ikke blir så ensom? :)

Kan ikke dette typisk komme av litt sånn stress, fordi du liksom er nødt å komme om det skal bli noe barn? Og nettopp derfor blir det et problem? Kanskje dere skal bestemme dere for kun å "øve dere" et par måneder, og så prøve å få barn da. For å fjerne noe av presset?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...