Gå til innhold

Deprimert av p-plasteret, tro?

Anbefalte innlegg

Gjest snaffy

Hei, er i min 2 mnd på p-plasteret. I begynnelsen var jeg svært misfornøyd. Jeg hadde følgende bi-virkninger:

kvalm, oppblåst i magen(veldig), ekstremt vonde bryster (sprengte), noe vondt i hodet...OG jeg hadde en del småblødninger. Opp 2 kilo i vekt.

NESTEN ALT dette ga seg etter at jeg hadde min plasterfri uke. Blødningen varte da i fire dager ca, og da var jeg fri. Når jeg så satt på plasteret igjen, så var ikke lenger bivirkningene der.

Vel, helt sant er det ikke - for jeg er enda litt øm i brystene og jeg er forsatt to kilo for tung :-(

men greit nok. sånn alt i alt funker det bra syns jeg.

MEN men men....så har det seg slik at etter jeg begynte på plasteret så har jeg kjnet meg så mye mer sårbar...og kjærsten min lurer på om jeg er deprimert, for jeg gråter lett, er lettere irritabel etc..som om jeg har pms...liksom.

Jeg må si jeg reagerer på at jeg er så sippete...ulikt meg.

Er dette nok til å burde bytte plasteret til piller feks?

Hva hadde du gjort?

jeg er nokså lei av det der humørgreiene....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/139563-deprimert-av-p-plasteret-tro/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

sukk.. er syk..

hei hei, har det akkurat sånn jeg også, jeg begynte på de for 3 uker siden, har så vondt i brystene at jeg holder på å dø, sexlysten er borte, jeg er kvalm hele tiden,og dårlig humør, jeg er rett og slett deprimert, og det begynte etter jeg begynte på p plsteret..

jeg skal nok bytte til p piller snart tenker jeg

Gjest snaffy

hei hei, har det akkurat sånn jeg også, jeg begynte på de for 3 uker siden, har så vondt i brystene at jeg holder på å dø, sexlysten er borte, jeg er kvalm hele tiden,og dårlig humør, jeg er rett og slett deprimert, og det begynte etter jeg begynte på p plsteret..

jeg skal nok bytte til p piller snart tenker jeg

Nesten litt "godt" å høre at andre har samme erfaring. legene sier jo det er veldig individuelt hvordan man opplever det.

Vel, det er verdt å bytte tror jeg når vi har det slik. Jeg er skikkelig plaget med humøret og det er ikke gøy, jeg som vanligvis er sprudlende.

Jeg bytter til pillen til mandag :-) Håper det blir bedre.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...