Gå til innhold

Tenner noen på prating under akten?

Anbefalte innlegg

Gjest snodig

Hei! Er en jente på 20, har en fantastisk kjæreste - har vært sammen i 1 1/2 år.

Jeg tenner skikkelig på at han prater til meg mens vi holder på, på sitt språk.. Han er halvt norsk. Jeg skjønner ikke bære av hva han sier, men blir dødskåt av det.

Noen som har det som meg? Hvorfor tenner jeg på et språk som jeg ikke skjønner noe av?

*Undrer litt over meg selv*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13957-tenner-noen-p%C3%A5-prating-under-akten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snodig

Nei, personlig har jeg det ikke sånn... men det slo meg: har du spurt ham om hva han egentlig sier til deg? Kunne jo være artig å vite... Hehe.

hehe.. *S* joa, vet hva han sier.. Men ikke alt. Jeg vet hva "elsker" er på språket hans, men mens vi holder på sier han at han elsker noe mer ved meg enn bare meg - hvis du skjønner? Han sier det han ellers sier, hvis han sier noe. Han er ikke så glad i å snakke morsmålet sitt - han blir flau, men får han til å gjøre det noen ganger. ; )

Annonse

Gjest TeenageHell

Det blir vel kanskje ikke det samme, men det er for meg veldig pirrende at kjæresten min under forspillet forteller meg hva han har lyst til å gjøre, hva han kommer til å gjøre, hva vi skal gjøre en gang. Jeg synes det er veldig erotisk å snakke sammen om erotikk og sex, og fortelle hverandre om våre ønsker, fantasier - eller hva du skal kalle det.

Men dette ble vel neppe det samme som du mente...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg har det også slik,tenner noe jævlig på sørlandsk dialekt.Det trenger ikke å være under sexakten.Bare noen snakker til meg på sørlandsk,begynner det å skje et eller annet med meg.

Det der høres ut som en pavlovsk betinget refleks. Du har vel hatt en flott opplevelse med en person som snakket sørlandsk.

Det ble en slags peak experience, som har satt seg fast i deg, og blitt en refleks ved at tanker og følelser aktiviseres når du hører en kvinne snakke sørlandsdialekt.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det blir vel kanskje ikke det samme, men det er for meg veldig pirrende at kjæresten min under forspillet forteller meg hva han har lyst til å gjøre, hva han kommer til å gjøre, hva vi skal gjøre en gang. Jeg synes det er veldig erotisk å snakke sammen om erotikk og sex, og fortelle hverandre om våre ønsker, fantasier - eller hva du skal kalle det.

Dette høres veldig flott ut, at dere kan gi fantasiene fritt utløp og på den måten hisse hverandre opp.Fantasier er en veldig viktig del av sexlivet.

Det vil gjøre det lettere for jenta å få orgasme skulle jeg tippe.

for ei stund sia merka sambo og jeg at vi av og til kunne snakke om helt rare ting mens vi hadde sex. som f.eks. at vi ikke måtte glemme å kjøpe melk når vi skulle på butikken o.l.

det var da vi skjønte at det kanskje måtte noen forbedringer til i sexlivet vårt:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...