Quanah Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg har egentlig mange ting jeg lurer på. For det første: Jeg og kjæresten (begge i slutten av 20-årene) min har vært sammen i snart et tosifret antall år, og ingen av oss har hatt andre seksualpartnere. Det er et misforhold mellom min og hennes seksuelle lyst: Jeg tenker på sex hver dag, og kunne nok hatt det nesten like ofte. For henne er det mer enn nok med en gang i uka. Siden hun har sagt at min lyst stresser henne litt, overlater jeg det dessverre nesten alltid til henne å ta initiativ. Hun har ikke behov eller lyst oftere, sier hun. Litt av årsaken til det er at hun ofte har svie/kløe i underlivet, som hun aldri blir kvitt, trass i gjentatte soppbehandlinger. Vi har det ofte godt begge to når vi først har sex, men jeg synes vi har et utrolig kjedelig reportoar: Ikke vil hun ha sex i stua eller på golvet, det må alltid være i senga, og helst med lyset av. Jeg kunne gjerne tenke meg å ha sex foran et speil, men det har hun for dårlig selvtillit til. Jeg bruker gjerne tungen på henne, men jeg kan telle på tre-fire fingre de gangene hun har sugd meg på alle disse årene. Det hjelper ikke om jeg er helt nydusjet. Og: Jeg har vel en medium stor penis, 17 cm i erigert tilstand. Likevel kommer jeg aldri ordentlig inn i henne, selv om hun er aldri så våt og kåt - aldri mer enn ca 4 cm. Bakfra kan vi bare glemme, det synes hun er vondt. Dermed blir det gjerne misjonærstilling gang på gang, og en mengde sexy stillinger er utelukket fordi det enten gjør vondt eller fordi jeg ikke kommer inn i henne. Dette tærer nok på forholdet vårt, som ellers er godt. Jeg må innrømme at jeg aldri er mer enn mellomfornøyd etter sex, siden jeg har lyst til så mye mer og så mye annet. Hvorfor gjør det så vondt for henne? Ingen lege har sagt at hun er unormal noen gang. Hva kan vi gjøre??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139606-seksuell-utakt-og-andre-problemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Reagerte på at du aldri kan komme mer enn 4 cm inn i henne. Kan hun ha opplevd overgrep? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139606-seksuell-utakt-og-andre-problemer/#findComment-875369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg syntes at det lyder som om hun lider av en form for vaginisme: en lidelse som gjør at musklene i sjeden er så anspente at det blir fysisk vanskelig å gjennomføre inntrengning ved samleie. Kanskje hun burde oppsøke gynekolog og fortelle om at du ikke klarer å trenge lenger inn i henne før deg gjør vondt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139606-seksuell-utakt-og-andre-problemer/#findComment-875382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei. Her er det noe som ikke stemmer. 4 cm? Jeg tror kanskje problemet ligger her. Hvis sex for henne er ensbetydende med enten ubehag eller smerte, er det ikke det minste rart at hun er uvillig til å eksperimentere. Har det alltid vært sånn? Når det gjelder soppbehandlingen som aldri hjelper, kan det tenkes at det slett ikke er sopp. Det kan være bakteriell vaginose eller en vanskeligere form for sopp som trenger annen behandling. Kan du få henne til lege? Gynekolog? Jeg tror ikke dere får et mer "spennende" sexliv før hun er kvitt disse problemene. Jeg tipper hun har en smule lavt selvbilde og kanskje ikke trives med kroppen sin. Det krever litt mot å se seg selv ha sex i speilet, hvis man ikke helt er fortrolig med kroppen sin. Uansett kan det virke som det mangler en bit på tryggheten. Om hun er utrygg på deg eller seg selv, eller en kombinasjon av begge deler, er ikke så greit å vite. Men jeg tror kanskje på sistnevnte. Hvorfor skulle hun være utrygg på deg? spør du kanskje. Og svaret mitt er; fordi hun vet at du går og "venter". Har dere kroppskontakt uten sex? Kan du f. eks massere henne eller berøre hele henne uten at det avsluttes med penetrering? Vet du om du gir signaler om forventet sex? Du kunne for sikkerhets skyld fortelle henne det. Med ord, men kanskje mest av alt med handling. La henne se at du elsker kroppen hennes, elsker å bare ta på henne, være naken inntil henne osv. Kanskje kunne du overraske henne neste gang hun dusjer? Gå inn i dusjen og vask henne. Personlig synes jeg det er en nytelse når mannen min vasker håret mitt. (Herbal E. gå hjem å vogg!! ;o)) Så forlater du åstedet, like blid. Jeg håper det ordner seg for dere. Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139606-seksuell-utakt-og-andre-problemer/#findComment-876344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quanah Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Reagerte på at du aldri kan komme mer enn 4 cm inn i henne. Kan hun ha opplevd overgrep? Neida-neida, aldri noen overgrep. For ordens skyld kan jeg kanskje strekke meg til 5, til nød 6cm, men ikke mer. Men det er i misjonærstilling eller med henne oppå meg. Bakfra blir det aldri mer enn penishodet, og da må jeg i tillegg være ekstremt forsiktig og ikke dytte på. Hun har vært hos lege (gynekolog) flere ganger, men ingen kan se noe unormalt. En gynekolog har påpekt at livmoren kanskje ligger litt sånn eller sånn, men den er da lenger inn enn som så, så det burde ikke være noe problem. Ja, vi har da mye kroppslig kontakt utenom sex også, og det skulle ikke være noen tvil om at jeg elsker både henne og kroppen hennes. Det gir jeg klart uttrykk for daglig, tror jeg, uten at det er forventninger om "noe mer". Nå har vi da fått henvisning videre i lege-hierarkiet, og det er blitt tatt prøver i forhold til evt. infeksjon. Men det er likevel en del som må gjøres, først og fremst i forhold til selvbildet hennes, ja... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139606-seksuell-utakt-og-andre-problemer/#findComment-879309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Slutt med å ha sex når det gjør vondt for henne. Når dere har sex og hun føler smerter, kan hun risikere at det fester seg et inntrykk om at sex gjør vondt noe som kan gjøre det stadig vondere for henne. Og vi gjør da ikke noe vi forbinder mer smerte – med glede? Det er derfor fint at dere har hatt sex på andre måter enn samleie, og at du har overlatt til henne å ta initiativet. Hun bør gå til en gynekolog og be om en utredning for å finne ut hva som er årsaken til smertene og ubehaget. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139606-seksuell-utakt-og-andre-problemer/#findComment-879387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quanah Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Slutt med å ha sex når det gjør vondt for henne. Når dere har sex og hun føler smerter, kan hun risikere at det fester seg et inntrykk om at sex gjør vondt noe som kan gjøre det stadig vondere for henne. Og vi gjør da ikke noe vi forbinder mer smerte – med glede? Det er derfor fint at dere har hatt sex på andre måter enn samleie, og at du har overlatt til henne å ta initiativet. Hun bør gå til en gynekolog og be om en utredning for å finne ut hva som er årsaken til smertene og ubehaget. Det hender jo at vi avbryter når hun er sår (som følge av sopp-eller-hva-det-nå-er), men det er jo ikke sånn at samleie alltid er ensbetydende med smerte for henne. Absolutt ikke, men det er enkelte stillinger som er vonde. Det kan hende det er noe psykisk som gjør at hun kniper igjen ubevisst. Det at jeg ikke kommer helt inn i henne synes jeg like fullt er rart. Hun er jo ofte veldig kåt og avslappet, og jeg trenger sjelden inn i henne uten at hun har hatt minst én orgasme først, framkalt med mine fingre og/eller tunge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/139606-seksuell-utakt-og-andre-problemer/#findComment-879468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.