Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt innspill og synspunkter ang flørting... hvor går grensen til hva som kan aksepteres? Min kjæreste kan oppføre seg annerledes og mer flørtene overfor andre jenter når han er alene, enn når jeg er tilstede. Er dette noe som jeg må akseptere? Jeg kjenner jeg er sjalu ang dette.

Fortsetter under...

Gjest raisin

Alle flørter, selv om de ikke er klar over det!

Flørting er uskyldig så lenge den han flørter med skjønner at dette er flørt og ikke noe annet

Menn som er i forhold flørter for å få bekreftelse fra andre damer at de fortsatt er "attraktive."

Så lenge det bare er flørt gjør det ikke noe synes nå jeg... Flørt du også da vel!

Annonse

Gjest flørtepuse

Mannen min liker heller ikke at jeg flørter med andre. Men jeg gjør det for det, og han vet det. Jeg liker å flørte, har alltid gjort det. Men jeg blir ikke fysisk med andre av den grunn.

Han "fersket" meg i å danse litt heftig med en fremmed fyr, og reagerte kraftig. Det er etter dette at han ble sjalu..

Mannen min liker heller ikke at jeg flørter med andre. Men jeg gjør det for det, og han vet det. Jeg liker å flørte, har alltid gjort det. Men jeg blir ikke fysisk med andre av den grunn.

Han "fersket" meg i å danse litt heftig med en fremmed fyr, og reagerte kraftig. Det er etter dette at han ble sjalu..

Det er forskjell på uskyldig flørt, som man bør kunne drive med selv om man er i et forhold, og "dirty dancing". Det er som noe under her sa, usmakelig flørting.

"......................."

Menn som er i forhold flørter for å få bekreftelse fra andre damer at de fortsatt er "attraktive."

Så lenge det bare er flørt gjør det ikke noe synes nå jeg... Flørt du også da vel!

"Menn som er i forhold flørter for å få bekreftelse fra andre damer at de fortsatt er "attraktive." "

Akkurat som kvinner som er i et forhold :-)

"........................"

Emmalie1365380668

Jeg har en mann som er usedvanlig utadvendt og flørter i hytt og pine...Han kan like godt blinke til en 80-årig gammel dame som han hjelper over veien, som til en nydelig dame.

Jeg slet mye med sjalusi i en periode...Jeg bestemte meg for å se på det slik; Dette utadvendte, blide og hyggelige ved ham, var det første som tiltrakk meg...Så hvorfor skal jeg klage? I stedet blir jeg kry når jenter flørter tilbake, og småerter ham med det, sier til ham at han er "litt av en damemagnet" o.l.....

Han kan godt gi en klem eller en klapp på skulderen...men det er liksom ikke noe seksuelt i det...

Så lenge han flørter spesielt og seksuelt med meg, så er det helt ok for meg!!!

Jeg flørter både når kjæresten min er tilstede og når han ikke er det. Men jeg foretrekker at han er der, for da kan jeg alltids krype opptil han om en annen gutt/mann blir for nærgående.

Jeg flørter også med venner og venninner hele tiden. Det er vel det som gjør at samboeren min ikke har noe i mot det, for det viser at jeg ikke mener alvor. Det er en leken og morsom måte å kommunisere på, pluss at det gjør underverker for selvtillitten :) La han flørte og gjør det samme selv. Grensen burde gå ved kroppskontakt, etter min mening.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...